Internetová média vládnou – denně přichází až 40 000 nových zpráv – aktuální monitoring ulehčí práci

computer 820281 640

Společnost NEWTON Media, největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, odpověděla na mediální expanzi na internetu a připravila službu monitorující česká i zahraniční internetová zpravodajství. V monitoringu tak bude zahrnuto přes 2 tisíce webových portálů – až 50 000 nových zpráv denně.

„Sledování zpráv na internetu se stále velmi rozšiřuje. Jenom na českém internetu existuje 180 zpravodajských serverů. Od loňského roku se počet čtenářů internetových zpráv zvýšil o 10 %. Proto jsme připravili službu, která zprávy na internetu monitoruje. Tato služba je řešením pro všechny, kteří potřebují být co nejdříve informovaní o vzniku a vývoji aktuálních událostí,“ upřesňuje Aleh Drohal, produktový manažer NEWTON Media.

Monitoring zajistí průběžné sledovaní internetového zpravodajství – 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V internetovém sledování jsou doposud zařazeny desítky zemí a jejich seznam se stále rozšiřuje. Monitorováno je v současnosti 36 zemí.

„Hlavní výhodou NEWTON News je široké geografické pokrytí, vysoká rychlost doručení dat díky nepřetržitému sledování a možnost zařazení vlastních zdrojů. Distribuce se provádí formou samostatné webové aplikace, takže každý si může monitoring přizpůsobit vlastním potřebám a požadavkům. Nedílnou součástí je samozřejmě možnost zpracovat výstupy do samostatného grafického náhledu,“ doplnil Aleh Drohal.

Nový produkt NEWTON News umožní firmám i podnikatelům dostávat a zpracovávat aktuální informace o sledovaných online kauzách. Internetové portály jsou v monitoringu rozděleny do 24 různých kategorií podle tematického obsahu, je tak možné s detailnějším osobním nastavením filtrovat zprávy podle vlastních daných požadavků. Internetový monitoring byl spuštěn 1. července a je již plně v provozu a je zařazen v nabídce společnosti.

„Spolu s aktuálně monitorovanými tištěnými médii – české a zahraniční tituly, dále televizní a rozhlasová vysílání a agenturní zprávy – obsáhne naše sledování s novou službou více než 2000 zpravodajských serverů v Česku i zahraničí,“ zakončil Aleh Drohal.

Společnost NEWTON Media vytváří elektronický archiv plných znění jednotlivých periodik, který se denně rozšiřuje o mnoho desítek tisíc nových zpráv. K převodu článků z grafické podoby do tvaru vhodného k dalšímu zpracování provádějí pomocí vlastního unikátního patentovaného postupu, který zajišťuje absolutní obsahovou shodu s původní tištěnou podobou.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a. s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!