Hospodářská krize přeje připraveným!

newton CMYK varianta01 5

Současné téma hospodářské krize je masivně medializováno jak v zahraničí, tak i v českých médiích. Společnost NEWTON Media, a. s., dodavatel monitoringu a analýz médií, se zařadila mezi subjekty, které pomáhají ostatním v boji s touto složitou hospodářskou situací. Monitoring hospodářské krize, který spustila loni v říjnu, nabízí nyní všem uživatelům za velmi výhodnou cenu.

„Produkt pod názvem Monitoring hospodářské krize je určen všem, kteří potřebují znát informace a chápat vývoj hospodářské krize v České republice a ve světě,“ upřesňuje Aleh Drohal, produktový manažer NEWTON Media.

Kvalitní denní výběr článků poskytuje odběrateli kvalifikovaný přehled o stávající hospodářské krizi, o hlavních událostech u nás a v zahraničí, o dopadech na českou a světovou ekonomiku, nechybí žádný komentář významných odborníků. Je určen firmám, politickým stranám, krajským úřadům, bezpečnostním subjektům či podnikatelům. Monitoring je unikátní tím, že každé poledne přináší anotace i plný formát v kapitolách Politika a banky, Podniky, Měny, Finanční trhy, Sociální dopad. Komplexnost i detail – v tom je přínos tohoto skvělého pomocníka! Pomůže vám a vašim zákazníkům v hledání cest, možností či přesvědčivých argumentů potřebných k zvládnutí krizových opatření, nalezení možností a uchopení příležitostí.

Jeho pravidelný odběr usnadňuje jeho uživateli orientaci v hospodářské krizi, odhalí možná hospodářská rizika ohrožující jeho strategické zájmy, business, apod. Odběratel získá kompletní archiv článků, který mu umožní dohledat názorový či výrokový vývoj subjektů či osob medializovaných v souvislosti s krizí.

„Monitoring hospodářské krize – to jsou klíčové informace k jejímu překlenut,“ dodává Aleh Drohal.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!