Novinářská cena za podpory NEWTON Media ocenila nejlepší české novináře

NC2017 1

NEWTON Media byl opět partnerem soutěže Novinářská cena pořádané Nadací Open Society Fund Praha. Na slavnostním vyhlášení konaném ve čtvrtek 4. května 2017 v pražské Galerii Lucerna globální CEO a zakladatel NEWTON Media Petr Herian předal cenu trojici redaktorů serveru Lidovky.cz Tomáši Málkovi, Marcelu Šulkovi a Jakubu Zelenkovi za nejlepší příspěvek v kategorii online žurnalistiky.

Nejvíce oceněných prací se týkalo témat spojených s Českou republikou. Umístili se mezi nimi redaktoři magazínu Reportér, Lidových novin, Mladé fronty DNES, online televize DVTV, České televize a Českého rozhlasu. Gratulujeme všem oceněným a přejeme mnoho odhodlání a vytrvalosti na cestě za prosazováním svobody slova a šíření kvalitní české žurnalistiky také v následujících letech.

Čtěte také

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

telefon kresba

Jdeme na to!