České parlamentní volby očima zahraničních médií

nahled volby
Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

Naši analytici se  podívali na to, jak o výsledcích českých parlamentních voleb informovala vybraná zahraniční média.

V krátké analýze shrnujeme, jaké hlavní trendy, témata a interpretace se objevily v evropských i světových médiích.

Chcete se dozvědět, jak české volby vidí světová média?

Zanechte nám svůj e-mail a my vám celou analýzu pošleme zdarma přímo do schránky.

Tématu volební komunikace a mediálního obrazu politiky se naši analytici věnují dlouhodobě.

Před volbami se naši analytici věnovali analýze facebookových příspěvků kandidujících politických stran. Jaké byly závěry si přečtěte Analýza: Antibabiš i antifiala. Strany se na sítích osočují, řeší i ceny a Rusko. 

Díky monitoringu podcastů jsme  sledovali, kdo z volebních lídrů v podcastech dominuje „Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?

Jaké jsou trendy v oblasti měření komunikace sledujeme a proč se v rámci monitoringu médií vyplatí sledovat LinkedIn. Síť, která se z profesní platformy postupně mění v prostor pro veřejnou debatu si přečtěte Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu.

Čtěte také

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

telefon kresba

Jdeme na to!