
Diskriminace v ukrajinských médiích
Nebýt nekončícího příběhu s osvobozováním bývalé ukrajinské premiérky Julie Tymošenkové z charkovské věznice, neobjevila by se žena jako hrdinka v seriózních ukrajinských médiích ani v jedné z politických zpráv.

Zahraniční zpravodaj: ohrožený druh
Člověk nemusí pravidelně sledovat média, aby mu bylo jasné, že zahraniční zpravodajství se o prostor mezi domácími zprávami doslova pere. Na vině jsou dva faktory: cena a společenská nálada.

Reklamní festivaly, festivalové reklamy a tuzemská kreativa
Minulý týden se v slovinské Portoroži konal asi nejvýznamnější východoevropský reklamní festival Golden Drum, kterého se tradičně účastní i silná reprezentace z českých reklamních agentur.

Reklamní festivaly, festivalové reklamy a tuzemská kreativa
Minulý týden se v slovinské Portoroži konal asi nejvýznamnější východoevropský reklamní festival Golden Drum, kterého se tradičně účastní i silná reprezentace z českých reklamních agentur.

Reflexe finanční krize v českých médiích na pozadí medializace pádu Lehman Brothers
Bankrot investiční banky Lehman Brothers 15. září 2008 odstartoval finanční krizi a předznamenal příchod hospodářské recese. Stal se z něj svým způsobem symbol a tedy pochopitelně i vděčné mediální téma.

Koho dnes, propána, zajímají nějací Lehman Brothers?
Pád banky Lehman Brothers z 15. 9. 2008 rychle zaujal pozici novodobého protějšku tzv. Černého čtvrtku z 24. října 1929, jenž se symbolicky považuje za počátek Velké krize třicátých let.

Forma by měla jít ruku v ruce s obsahem!
„Čtenáři nejsou žádní blbci a velmi rychle prohlédnou jakoukoli snahu o to být „cool“ a „on-line“ na úkor kvality obsahu,“ říká v rozhovoru pro Mediainfo.cz šéfredaktor časopisu ČD pro vás Zdeněk Ston. Titul se pyšní

Médiá už o konšpiračných teóriách nemlčia. Niektoré.
Sú otázky, na ktoré sa asi nikdy nedozvieme odpoveď. Autori rôznych konšpiračných teórií sa snažia odhaliť „skutočnú pravdu“ o chúlostivých témach a vďaka médiám a najmä internetu zažívajú obrovský

„Neviditelné“ vlivné ženy
Časopis Forbes uveřejnil na počátku října žebříček 50 nejvlivnějších žen ČR. Byly do něj zahrnuty cizinky působící v ČR i Češky pracující v zahraničí. Zajímalo nás, jak jsou tyto

„Gray Lady“ se rozšiřuje
Byla to dlouhá cesta. Pro New York Times i pro International Herald Tribune, kultovní značku globální žurnalistiky. Deset let poté, co Timesy převzaly Herald, dochází k jeho rebrandingu. Foto:
Největší kosmetické značky očima slovenských médií
Redakcia Medan.sk vytvorila krátku mediálnu analýzu, ktorá zmapovala medializáciu vybraných kozmetických značiek na slovenskom mediálnom trhu. Monitorované obdobie bolo od 1.1. do 30.6. 2013.

Vedie Nivea, Eva, reklama a marketing
Redakcia Medan.sk vytvorila krátku mediálnu analýzu, ktorá zmapovala medializáciu vybraných kozmetických značiek na slovenskom mediálnom trhu. Monitorované obdobie bolo od 1.1. do 30.6. 2013. Foto: Ilustrační, Zdroj: Profimedia.cz Celkovo