
Na co se mohou média těšit po volbách?
„Existují dvě mocné síly, které jsou s to vnést světlo do všech koutů zeměkoule – slunce a Associated Press,“ řekl spisovatel Mark Twain. Za pravdu by mu

Hrát s novináři fér!
Ewing PR slaví 20 let na českém trhu. Svět médií a mediální komunikace se za tu dobu dramaticky změnil a cena za odvahu někdy bývá vysoká. Recept na efektivní spolupráci

Autosalón vo Frankfurte: v SR vedie Volkswagen, v ČR naopak Škoda
Vzhľadom na veľkosť oboch monitorovaných mediálnych trhov priniesli viac príspevkov o autosalóne české média (71%, 283 príspevkov). Slovenské média publikovali 117 príspevkov (29%).

Cenzura v českých médiích
Na náš rozhovor s Jaroslavem Přibylem reagoval Jindřich Beránek, mluvčí Klubu novinářů Pražského jara ˙68. V časech těžké normalizace prý ani v oblasti sportu nerozhodovalo jen to, jakým

Češi platí na veřejnoprávní vysílání nejvíce ze střední Evropy
Letos Česká televize plánuje hospodařit se 7,06 miliardami, Český rozhlas s 2,19 miliardami korun. Ročně platí české domácnosti na veřejnoprávní vysílání 2160 korun.

Bude se šetřit
CME vede od 16. září dvojice výkonných ředitelů Christoph Mainusch a Michael Del Nin. Pro CME je to druhá dobrá zpráva v záplavě špatných.

Od nůžek k digitalizaci
FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse) je mezinárodní asociace sdružující téměř 100 monitorovacích společností ze 46 zemí. Jediným českým zástupcem ve FIBEP je od roku

(Ficove) umenie politického PR
Politika a médiá spolu úzko súvisia. Ich vzájomný vzťah je unikátny a zároveň má dlhú históriu. O médiách sa často hovorí ako o strážnom psovi demokracie – svojim kritickým

Holubí letka ovládla internet
Nejen internet, ale i hlavní zpravodajské relace komerčních televizí v posledních dnech přehrávají video se starší paní, která hystericky nadává spolucestujícím v pražském metru.
VIDEO: Důvěryhodnější výsledky Mediaprojektu!
Výsledky z Media projektu nebyly podle ředitele služeb klientů STEM/MARK nikdy tak přesné. Jak se podařilo data čtenosti tisku zreálnit a proč nová metodika „umožňuje vidět situaci

Četkařské zprávy v celostátních denících
Služeb České tiskové kanceláře využívají hlavní celostátní deníky téměř ve 20 % svých příspěvků. Ukázala to analýza provedená společností NEWTON Media na vzorku vybraných celostátních deníků za období

Zpravodajské weby a Facebook: sňatek z rozumu
Na Facebooku je v současnosti 3,94 milionů českých účtů. Jak si na této sociální síti vedou vybrané zpravodajské deníky a týdeníky?