AMEC International Summit: Lepší, než jste doufali

Stockholm 2015 Winning the Game

Na poslední chvíli se rozrostl počet speakrů AMEC International Summitu 2015, který letos hostí Stockholm. Na summitu promluví Heather Mitchell a Frida Roberts, jež tak rozšíří počet účastníků, kteří reprezentují globální špičku ve svém oboru. 

Jeden z důvodů, proč je AMEC International Summit všeobecně považován za nejprestižnější setkání v oboru analýz, měření a vyhodnocování efektivity komunikace, je možnost slyšet odborníky působící na špičce globálního byznysu nebo diplomacie a veřejné správy. Mezi ně nesporně patří i dvě nové tváře mimořádného panelu Measurment beyond Data.

Heather Mitchell je globální ředitelka PR a Social Media pro značky vlasové kosmetiky Unilever, kam spadají takové značky, jako Dove, Sunsilk nebo Lux. Frida Roberts řídí komunikaci Švédského Institutu, kulturní agentury, jejímž cílem je reprezentovat Švédsko a šířit povědomí o zemi tří korunek po světě. 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!