AMEC International Summit: Lepší, než jste doufali

Stockholm 2015 Winning the Game

Na poslední chvíli se rozrostl počet speakrů AMEC International Summitu 2015, který letos hostí Stockholm. Na summitu promluví Heather Mitchell a Frida Roberts, jež tak rozšíří počet účastníků, kteří reprezentují globální špičku ve svém oboru. 

Jeden z důvodů, proč je AMEC International Summit všeobecně považován za nejprestižnější setkání v oboru analýz, měření a vyhodnocování efektivity komunikace, je možnost slyšet odborníky působící na špičce globálního byznysu nebo diplomacie a veřejné správy. Mezi ně nesporně patří i dvě nové tváře mimořádného panelu Measurment beyond Data.

Heather Mitchell je globální ředitelka PR a Social Media pro značky vlasové kosmetiky Unilever, kam spadají takové značky, jako Dove, Sunsilk nebo Lux. Frida Roberts řídí komunikaci Švédského Institutu, kulturní agentury, jejímž cílem je reprezentovat Švédsko a šířit povědomí o zemi tří korunek po světě. 

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!