Večerné správy nahradia rozprávky!

rtvs 524

Verejnoprávna Slovenská televízia sa rozhodla, že namiesto večerných správ bude vysielať rozprávky pre deti! Dvojka (druhý program) tak medzi 18:45 až 19:50 bude „exkluzívne“ patriť deťom!

Ilustračné foto, Zdroj: ČTK/Štěrba Martin 2009

Od októbra Rozhlas a televízia Slovenska zásadne mení celé svoje podvečerné vysielanie. Hlavnou zmenou je, že končí s vysielaním paralelných večerných Správ RTVS na Jednotke i Dvojke. Ako informuje Omediach.com, verzia správ vysielaná na druhom programe – bola jedným z mála programov v posunkovej reči. Slovenská televízia sa ale rozhodla, že dá prednosť detskému divákovi.

Správy v posunkovej reči z obrazovky verejnoprávnej Slovenskej televízie ale nezmiznú úplne. „Od 1.októbra pripravuje redakcia spravodajstva samostatný nový formát špecializovaného spravodajstva pre nepočujúcich. Pôjde o 5 minútové Správy v znakovej reči, podobný formát vysiela pre nepočujúcich aj Česká televízia,“ potvrdil Juraj Kadáš z RTVS. Na Dvojke RTVS budú každý deň o 19:55.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!