Večerné správy nahradia rozprávky!

rtvs 524

Verejnoprávna Slovenská televízia sa rozhodla, že namiesto večerných správ bude vysielať rozprávky pre deti! Dvojka (druhý program) tak medzi 18:45 až 19:50 bude „exkluzívne“ patriť deťom!

Ilustračné foto, Zdroj: ČTK/Štěrba Martin 2009

Od októbra Rozhlas a televízia Slovenska zásadne mení celé svoje podvečerné vysielanie. Hlavnou zmenou je, že končí s vysielaním paralelných večerných Správ RTVS na Jednotke i Dvojke. Ako informuje Omediach.com, verzia správ vysielaná na druhom programe – bola jedným z mála programov v posunkovej reči. Slovenská televízia sa ale rozhodla, že dá prednosť detskému divákovi.

Správy v posunkovej reči z obrazovky verejnoprávnej Slovenskej televízie ale nezmiznú úplne. „Od 1.októbra pripravuje redakcia spravodajstva samostatný nový formát špecializovaného spravodajstva pre nepočujúcich. Pôjde o 5 minútové Správy v znakovej reči, podobný formát vysiela pre nepočujúcich aj Česká televízia,“ potvrdil Juraj Kadáš z RTVS. Na Dvojke RTVS budú každý deň o 19:55.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

telefon kresba

Jdeme na to!