Výskyt slovíčka „prý“ v tisku

3 kopie

V médiách na Slovensku sa rozprúdila vášnivá diskusia o tom, či môžu denníky operovať s informáciou v štýle “vraj” (prý) sa stalo.

 

Foto: archív Mediainfo.cz

Náš partnerský portál Medan.sk preto v tejto súvislosti vypracoval monitoring slova „VRAJ“. V piatich slovenských denníkoch analytici sledovali ako často sa slovo „VRAJ“ vyskytuje v nadpisoch článkov a to za posledný rok (1.7.2012–31.7.2013). A výsledky sú viac ako zaujímavé:

Zdroj: Medan.sk

Zdroj: Medan.sk

Za posledný rok sa slovo „VRAJ“ vyskytlo v nadpisoch denníkov 226 krát, čo nebolo ani jedno percento zo všetkých článkov, ktoré spomínané médiá publikovali za posledný rok. (Medan.sk odhaduje, že za rok vyjde v sledovaných piatich slovenských denníkoch spolu 88 452 článkov).

Martin Gonda
mediální analytik Medan.sk
 

 

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

telefon kresba

Jdeme na to!