NEWTON Media inovuje Monitoring sociálních sítí

mobile phone 426559 640 1

NEWTON Media, a.s., dodavatel monitoringu a analýz médií, přichází na trh s novou verzí svého Monitoringu sociálních sítí. Nástroj MSS Chart reaguje na aktuální trendy a požadavky ze strany klientů. Mezi novinky patří sledování diskusních fór a diskusí pod články, náročnější klienti ocení pokročilejší analytické nástroje, rozšířeny byly i zdroje. Nástroj si nově poradí i se sociálními sítěmi Google+ či diskusemi na LinkedIn.

"V případě nástrojů na monitoring sociálních sítí je potřeba neustále sledovat vývoj těchto médií a být připraven reagovat na novinky. Monitoring od NEWTON Media nyní kromě Facebooku, Twitteru nebo YouTube sleduje nově i sociální sítě Google+ či LinkedIn, umí si poradit i s firemními profily na Facebooku. Samozřejmostí jsou pak desetitisíce diskusí, komentářů pod články či blogů," uvádí Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

V posledních měsících zaznamenáváme zvýšený zájem firem o sociální sítě a jejich možnosti. Marketingová oddělení začínají reagovat na potřebu komunikace a zapojování se do diskusí o značkách, produktech i případné konkurenci. Je ale nutné si uvědomit, že diskuze zákazníků, jejich názory a hodnocení probíhají i mimo oficiální firemní profily. "Našim klientům se snažíme vysvětlit, že jejich nepřítomnost na sociálních sítích rozhodně nezaručuje, že se jejich značka v těchto médiích nediskutuje," doplňuje Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií společnosti NEWTON Media. "Firmy mohou využít monitorovacích nástrojů k průzkumům, přípravám komunikačních strategií i k vyhodnocování marketingových akcí."

Uživatelé mají díky nástroji NEWTON Media k dispozici veškeré internetové diskuse na jednom místě, mohou rychle reagovat, uhasit negativní emoce či naopak posílit ty pozitivní. Pomáhá jim k tomu mnoho pokročilých funkcí nástroje včetně strojového hodnocení nálady příspěvku a více než 25 různých grafů, které automaticky zobrazují aktuální data v analytické formě. Monitoring sociálních sítí NEWTON Media šetří jejich čas a ulehčuje jim práci při zlepšování celkového vnímání firmy.

Nedílnou součástí komplexní služby je i nabídka školení "Sociální sítě a jejich marketingové využití". Školení je ideálním začátkem pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy používání sociálních sítí pro propagaci a podnikání. Zajímavé informace se dozví jak zaměstnanci komerčních subjektů, tak zástupci neziskových organizací či státní správy. Školení je užitečným startem pro všechny, kteří mají zájem s propagací začít, přínosné je i pro ty, kteří již firemní profily na Facebooku, Twitteru a ostatních sítích mají a chtějí získat více informací. Zájemci se mohou o volném termínu školení informovat na http://www.newtonmedia.cz/skoleni.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

politix mockup
Blog

Nový portál Politix přináší přehledná politická data

Myšlenka nového portálu vznikla před rokem v jedné českokrumlovské hospodě. U fotbalového zápasu David Pešek a Jan Kysela přemýšleli, proč voliči nemají k dispozici stejné detailní statistiky o politicích, jaké fanoušci znají ze sportu. Z této úvahy se zrodil projekt, který chce být pro politiku tím, čím je Livesport pro sport.

nahled volby
Blog

České parlamentní volby očima zahraničních médií

Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

nm stanek
Blog

ČSOB hostila Týden inovací

Praha se 9. a 10. října 2025 proměnila v centrum evropských inovací. Týden inovací 2025, který letos slavil deset let, je největší evropskou konferencí zaměřenou na inovace a umělou inteligenci. Setkali se zde globální lídři, inovátoři a vizionáři z celého světa.

Fibep_spol
Blog

Ohlédnutí za FIBEP World Media Intelligence Congress 2025

Odborníci na měření médií z celého světa se na přelomu září a října 2025 setkali v německém Düsseldorfu a zástupci NEWTON Media u toho nemohli chybět. Prestižní konference World Media Intelligence Congress, pořádaná mezinárodní asociací FIBEP, přinesla i letos desítky panelů, přednášek a workshopů, které se zaměřily na aktuální trendy v oblasti médií, dat a technologií.

twitter 292994 640
Blog

Analýza: Antibabiš i antifiala. Strany se na sítích osočují, řeší i ceny a Rusko

Ceny energií, potravin a bydlení a také ruská invaze na Ukrajinu. Právě tato témata dominovala letošní komunikaci politických stran na sociálních sítích. V dalších oblastech se ale jejich priority liší – zatímco Piráti zdůrazňují korupci, SPD se zaměřuje na imigraci a Green Deal a hnutí ANO na vládu Petra Fialy. Ukazuje to analýza společností Geneea Analytics a NEWTON Media.

telefon kresba

Jdeme na to!