NEWTON Media Group obsadil další významnou pozici v mezinárodní profesní asociaci

Magda Horanska scaled

Magdalena Horánska, CEO společnosti MCA Grupa (nyní NEWTON Media SEE), člena NEWTON Media group, byla jmenována viceprezidentkou mezinárodní asociace agentur monitorujících a analyzujících média FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse). Je tak již druhou zástupkyní společnosti NEWTON Media group na významné pozici v mezinárodních profesních asociacích.

Magdalena Horánska je jednou ze 7 nově zvolených viceprezidentů asociace a zároveň jedinou zástupkyní společností pokrývajících region střední a východní Evropy. Spolu s ní budou tuto funkci v příštích 4 letech vykonávat Johna Burke (USA), Oresti Patricios (Jihoafrická republika), Sophia Karakeva (Řecko), Sean Smith (Austrálie), Aseem Sood (Indie) a Christophe Dickès (Francie).

Kromě Magdaleny Horánské zastává významnou funkci v mezinárodní sféře rovněž Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, která je členkou představenstva mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication).

NEWTON Media group tímto posiluje svou expertní pozici na mezinárodním poli v oblasti Media Intelligence. V rámci činnosti obou asociací se NEWTON Media group aktivně podílí na sdílení odborných zkušeností a na formulaci mezinárodních standardů v oblasti mediálního monitoringu a analýz a měření efektivity komunikace. Jedním z aktuálních témat je rovněž snaha zjednodušit a zprůhlednit systém vybírání licenčních poplatků v rámci Evropské unie.

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

telefon kresba

Jdeme na to!