MCA Grupa změnila název na NEWTON Media SEE

newton CMYK varianta01

Skupina MCA Grupa, lídr v oblasti monitoringu a analýz médií v zemích bývalé Jugoslávie a člen skupiny NEWTON Media, se od poloviny června jmenuje NEWTON Media SEE.

„Přejmenování přichází po třech letech od vstupu NEWTON Media na Balkán a je úspěšným završením první fáze konsolidace uvnitř skupiny. Daří se nám vyměňovat si navzájem zkušenosti a sdílet úspěšné produkty, procesy a projekty,“ řekl Petr Herian, předseda představenstva NEWTON Media.

V rámci skupiny v posledních letech vzniklo regionální výrobní centrum včetně překladatelského hubu, skupinové centrum pro analytické kódování a postupně se sjednocuje vývoj, používané nástroje i IT infrastruktura. To vše zvyšuje kvalitu služeb, které skupina NEWTON Media nabízí svým klientům v prostředí moderních aplikací.

Skupina NEWTON Media SEE má sídlo ve slovinské Ljubljani a zahrnuje 13 společností, které se zabývají monitoringem médií, mediálními analýzami, výzkumem trhu, mystery shoppingem a automatickým rozpoznáním řeči. Patří do ní slovinské firmy Kliping a Genion, chorvatské společnosti Presscut, Medianet, Briefing analize, Briefing mediji, MSA Adria, NEWTON Technologies, srbský Kliping, bosenský Kliping a Parametar a makedonský Kliping a MMA.

Čtěte také

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

telefon kresba

Jdeme na to!