ČSOB hostila Týden inovací

nm stanek
Praha se 9. a 10. října 2025 proměnila v centrum evropských inovací. Týden inovací 2025, který letos slavil deset let, je největší evropskou konferencí zaměřenou na inovace a umělou inteligenci. Setkali se zde globální lídři, inovátoři a vizionáři z celého světa.

Týden inovací (Innovation Week) je každoroční setkání technologických nadšenců, startupů, investorů, firem i akademiků z celé Evropy. Je to místo, kde se potkávají lidé, kteří posouvají hranice technologií, vzdělávání i byznysu. Každoročně zde vznikají nové spolupráce, nápady a projekty, které ovlivňují budoucí vývoj napříč obory. 

Letošní jubilejní ročník se konal na pražském kampusu ČSOB v Radlicích a nabídl přes 300 inspirativních řečníků, 50 globálních osobností z více než 20 zemí, 4 tematické stage, více než 150 interaktivních seminářů a inovační expo s 80+ startupy a inovátory. 

NEWTON Media, společně se zástupci sesterské společnosti NEWTON Technologies, byl součástí inovačního expa se společným stánkem. Návštěvníkům jsme představili nejen moderní monitoring médií v aplikaci NewtonOne s využitím AI asistenta Isaaca, chytrého parťáka pro automatickou analýzu mediálních dat, ale také aplikaci Beey AI, náš osvědčený nástroj pro automatické přepisy a titulkování audia i videa. Všechny čtyři stage Týdne inovací byly zároveň přepisovány pomocí Beey Live, takže účastníci měli k dispozici textové přepisy v reálném čase včetně překladů do a z angličtiny.

stanek_TI_2025
Petr Herian, Vladimír Novák a Petr Smorada s návštěvníky u stánku
krest_stach1
Zakladatel a ředitel Týdne inovací Lukáš Sedláček v rámci nabitého programu představil veřejnosti a pokřtil svou novou knihu Nazí v AI době.

Slavnostního zahájení se ujala Simona Kijonková a Lukáš Sedláček. Jejich slova otevřela dva dny plné vizí a experimentů a připomněla, že inovace nejsou jen o technologiích, ale hlavně o lidech, kteří se nebojí přemýšlet jinak. Čtvrtečním programem na Main Stage provázel pohotový Daniel Stach, popularizátor vědy a moderátor České televize.

Na pódiu vystoupil například Stephen Cave, který představil argumenty pro i proti tvrzení, že stojíme na prahu průlomu v lidské dlouhověkosti.

Na K.I.S.S. a Breakthrough Stage se mluvilo o hranicích lidského těla, mysli i vesmíru. Diskuze o zdraví a biotechnologiích otevřely témata psychedelické medicíny, biohackingu i toho, jak AI posouvá biologii na novou úroveň.

Páteční část programu na Breakthrough stage se nesla v duchu tématu AI vs. dezinformace – od éry informací k éře imaginace. Pod vedením moderátora Michaela Londesborougha se do živé diskuze zapojila také Magdalena Horánska, CEO NEWTON Media.

Vysvětlila, že společnost kombinuje umělou inteligenci s lidskou expertízou při odhalování falešných narativů.

Monitoring médií funguje jako včasné varování, zatímco náš třicetiletý archiv umožňuje ověřovat, zda se daná informace skutečně objevila ve veřejném prostoru,“ uvedla.

magda 3
Avi Rosenblattm, Lukáš Barda, Magdalena Horánska, Ondřej Svoboda, Peter Jančárik a moderátor Michael Londesborough v panelové diskuzi

Startup & Innovation Stage 10.10. patřila ženám, které formují budoucnost technologií i podnikání. Ranní panel Zajištění budoucnosti inovací pod vedením žen otevřel téma inkluze a rovnosti ve startupovém ekosystému. 

V soutěži o Nejlepší startupistku roku zvítězila Hanna Harkawy, zakladatelka a CEO polského FemTech startupu Ouli. Její projekt zaujal porotu propojením moderní technologie, zdravotní péče a empatie k potřebám žen po císařském řezu.

Pro NEWTON Media i NEWTON Technologies byla tato účast významná – nejen jako příležitost představit vlastní pohledy a inovativní produkty, ale i jako možnost zapojit se do klíčové veřejné debaty o roli médií, umělé inteligence a odpovědnosti v digitálním prostoru.

Děkujeme organizátorům i všem, kteří se u našeho stánku zastavili, za inspirativní rozhovory a skvělou atmosféru.

Už teď se těšíme na další Týden inovací!

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!