SOUTĚŽ pro sportovce i rekreační běžkaře!

Jizerka50 LI

SOUTĚŽ pro sportovce i rekreační běžkaře o startovné zdarma v hodnotě 5 000 Kč na jakýkoliv závod 56. ČEZ Jizerské 50! 

O tradičním závodu běžkařů na 50 km v Jizerských horách už snad slyšel úplně každý. Známý závod je součástí ČEZ SkiTour, který tvoří celkem osm závodů. Podívali jsme se na zmínky jednotlivých závodů v uplynulém roce v českých mediích.  

Udělejte sobě nebo svým blízkým na Vánoce radost a vyhrajte s námi 2 kódy se 100% slevou na jakýkoliv závod v rámci 56. ČEZ Jizerská 50. Pokud nemáte natrénováno a na 50 km se necítíte, nezoufejte. Celá akce s sebou přináší hned několik doprovodných závodů, mezi kterými naleznete běžecké trasy v rozmezí 10-30 km. Tento rok bude mít svoji premiéru ČSOB Jizerská 17. 

A jak se zúčastnit? Stačí, když si tipnete do komentářů u příspěvku na našich sociálních sítí, kolikrát byla Jizerská 50 zmíněna za posledních 25 let v českých tradičních mediích! V pondělí 19. 12. ve 12:00 hodin vám sdělíme správnou odpověď a vybereme dva nejbližší odhady. Alespoň malou nápovědou vám může být, že za uplynulý rok byl počet zmínek 1 006. 

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!