VyVolení: produkce opakuje chyby Hotelu Paradise

vyvoleni

Kvůli pozvánce na večírek TV Prima, která zve novináře na oslavu poločasu VyVolených, je jasné, že celá reality show se chýlí ke konci. Nakolik je letošní ročník povedený, o tom budou odpovědní manažeři asi pěknou chvíli diskutovat.

Foto: VyVolení 2013, Zdroj: Profimedia.cz

Jednotlivé pořady rekapitulující dění v soutěžní vile dosahují sledovanosti kolem 400 tisíc diváků a deseti procent podílu na publiku, což jim stačí na třetí nejsledovanější pořad daného dne. Finále první řady VyVolených, ve které zvítězil i současný obyvatel vily Vladko, sledovaly dva miliony a tři sta tisíc diváků.

Série se neustále zkracují

Úroveň soutěže ilustruje i fakt, že pobyt soutěžících ve vile se každou sezónu zkracuje. Podle pozvánky na zmíněný večírek bude příští středu, 2. října, celá show ve své polovině a soutěžící budou ve vile přesně 41 dní. Celá čtvrtá řada show tak bude trvat maximálně osmdesát dní, i když televize původně plánovala konec show až na prosinec.

Co to je proti 114 dnům, které musel během první řady strávit ve vile Vladko, nebo 105 dnům, které přinesly vítězství druhému VyVolenému, Antonínu Jalovcovi. Už třetí vítěz Milan Vobořil si ve vile pobyl pouze 89 dní a trend zkracování se tak radikálně zrychluje, jak by poznamenal strýc Pepin.

Opilecká šikana nebo umění?

Podle ohlasů na diskusních fórech jsou diváci také rozladěni úrovní dramaturgie celé soutěže, která připomíná propadákovou reality show Hotel Paradise, ve které TV Prima ukazovala znuděné posedávání opilé mládeže a jejich bohapusté blábolení bez jakéhokoli rozhledu nebo zájmů.

V této souvislosti zaznívá jméno dramaturgyně Šárky Šedivé, která měla na starosti i zpackaný Hotel Paradise a kterou anonymní zdroje obviňují ze spolčení s Nelou Slovákovou, vítězkyní oné reality show. Právě sázka na arogantní a silácké typy je hlavní výtkou, která se opakuje v internetových diskusích, stěžujících si na opileckou šikanu soutěžících nebo rozdílně uplatňovaná pravidla. Tito diskutující by nejradši sledovali oduševnělé debaty jemných a vzdělaných lidí, kteří ve vile navazují pevné a smysluplné vztahy.

Bohužel pro ně se už dnes do reality show nikdo soudný dobrovolně nepřihlásí. Už nikdy se tak nebude opakovat kouzlo první řady, kdy se do vily evidentně dostali jedinci, kteří v životě neviděli jediný díl kontejnerové reality show a vlastně vůbec nevěděli, do čeho jdou. Paradoxně právě díky této skutečnosti se první řada VyVolených po právu stala úspěšným etalonem českých reality shows. Řadám následujícím už se to bohužel nedaří.

Jan Brychta
autor je redaktorem týdeníku Marketing&Media

Čtěte také

mikulas
Blog

Mikulášská nadílka v Newtonu! 

Ve čtvrtek 5. prosince jsme měli v našich kancelářích netradiční návštěvu. Zavítal k nám totiž Mikuláš, anděl i čert! A protože jsme čekali, že by se něco takového mohlo stát,

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

telefon kresba

Jdeme na to!