Václav Havel patronem Mezinárodního kongresu asociace agentur monitorujících média FIBEP Praha 2008

fibep

Václav Havel převzal patronát nad konáním 42. kongresu FIBEP v Praze v roce 2008. V současné době zástupci asociace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse) prověřují připravenost NEWTON I.T. na konání kongresu v květnu 2008.

„Patronát Václava Havla podtrhuje mezinárodní význam a prestiž připravovaného kongresu asociace monitorovacích agentur FIBEP v roce 2008 v Praze,“ sděluje David Farský, CEO společnosti NEWTON I.T., která akci pořádá, a pokračuje: „NEWTON I.T. chápe patronát Václava Havla nad touto konferencí i jako intelektuální výzvu pro hodnotnou diskusi o vizích a cílech oblasti monitoringu médií.“

„Cílem společnosti NEWTON I.T. je zabezpečovat rychlý a přesný informační servis, mediální analýzy či další sofistikované produkty, a to nejen v České republice, ale i v Polsku a na Slovensku, kde máme pobočky. Denním monitoringem médií sledujeme aktuální dění. Připojením „historie“ z našeho unikátního digitálního archivu vzniká příležitost využít komplexní zkušenosti obsažené v informacích pro vzdělávání zaměstnanců či možnost formulovat doporučení našim zákazníkům pro rozhodování o jejich dalších aktivitách,“ doplňuje Farský.

  • NEWTON I.T. má 200 zaměstnanců v Praze, Opavě, Jindřichově Hradci, Bratislavě a ve Varšavě.
  • NEWTON I.T. se zabývá monitoringem tisku, rozhlasového a televizního vysílání a internetových zdrojů. Vytváří mediální analýzy. V současnosti pracuje na možnosti převodu hlasu do textu.
  • NEWTON I.T. zásadně respektuje Autorský zákon. Vlastní unikátní digitální archiv, který obsahuje 45 mil. zpráv, jejichž počet se denně, díky aktuálnímu monitoringu médií, rozrůstá o 50 tisíc příspěvků.
  • NEWTON I.T. je zisková, finančně zdravá a sociálně odpovědná firma. Podporuje řadu neziskových organizací a zakládá si na firemním dárcovství.
  • NEWTON I.T. působí na trhu v ČR a v zahraničí již 12 let.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!