Search

NewtonOne Knowledge Base

Abyste se v NewtonOne neztratili, nabízíme vám elektronickou pomocnou ruku, která vás provede všemi funkcemi a možnostmi. Vyberte si téma nápovědy nebo zadejte do vyhledávacího políčka, co potřebujete vědět.

Pokud tady nenajdete odpovědi na vaše otázky, nebojte se kontaktovat zákaznickou podporu

Archivní: Sbalte si mediální vesmír na cesty! Nové funkce v NewtonOne

Před létem jsme v Newtonu hodně dřeli a připravili jsme vám na cestu do světa balíček užitečných novinek. Mobilní a desktopová aplikace NewtonOne má teď nové schopnosti, které vám pomůžou efektivněji pracovat s mediálními daty. Podívejme se na všechny nové dovednosti a funkce NewtonOne.

_______________

NewtonOne – nový archiv v mobilní aplikace

Aplikace prošla změnami, které zaznamenáte hned na první pohled. Přidali jsme mnoho užitečných funkcí. Nově naleznete v mobilní aplikaci NewtonOne také úplný mediální archiv Newton Media.

Tab Archiv

Úvodní obrazovka archivu obsahuje vyhledávací pole (1), historii hledání (2) a ikonu pro zobrazení uložených dotazů (3). Dotazy lze zadávat stejně jako v desktopové verzi s využitím operátorů.

Historie hledání se synchronizuje s webovou verzí NewtonOne.

Uložené dotazy 

Přejetím po dotazu od levého okraje obrazovky se zapne sledování dotazu (1). Sledovaný dotaz je označen ikonou zvonečku (2). Ikona zvonečku v horní části obrazovky (3) slouží pro zobrazení pouze sledovaných dotazů. Přejetím od pravého okraje obrazovky se uložený/ sledovaný dotaz smaže. Uložené/sledované dotazy se také synchronizují s webovou aplikací NewtonOne.

Filtr

Při psaní dotazu se ve vyhledávacím poli zobrazí ikona filtru (1).

Filtr nabízí možnosti filtrování dle data (rychlé volby i vlastní výběr data), dle typu média, zdroje, autora, pořadu (času vysílání). 

Umožňuje také vyhledávání zadaného dotazu v nadpisu + uložení dotazu. Tlačítkem reset (2) se filtr nastaví do defaultního nastavení, jinak si filtr pamatuje poslední použité volby.

Výpis článků

Nalezené příspěvky lze seřadit (1) (nejnovější, nejstarší, dle relevance). Články lze označit záložkou (2).

Tab Záložka

Nově v záložkách najdete rozdělení na záložky vytvořené v newsmailu a záložky uložené v archivu (1). Ikonou koše (2) záložky smažete. Záložky se opět synchronizují s webovou verzí a uložené články najdete ve složce „Uloženo v mobilu“. 

Tab Upozornění

Na tabu upozornění se zobrazuje celkový počet nových zpráv na sledované dotazy (1). Ve výpisu se zobrazují názvy sledovaných dotazů a titulek posledního zachyceného článku (2). Číslo u sledovaného dotazu zobrazuje počet nových zpráv (3). 

Upozornění lze odstranit (4) nebo ztišit na vybranou dobu (5). Po ztišení notifikací vám nechodí po tuto dobu (6) na mobil push notifikace. Zachycené články se stále ukládají, pouze uživatele neruší.

Po rozkliknutí skupiny upozornění se zobrazí výpis nalezených článků.

Stáhněte a vyzkoušejte si mobilní aplikaci NewtonOne ►

Android
iOS

Do mobilní aplikace se přihlásíte pod svým loginem a heslem do webové aplikace N1. Nemáte login a heslo? Napište nám na kampan@newtonmedia.cz a my vám zašleme testovací přístup. 

_______________

NewtonOne – webová aplikace

Mediální archiv ve webové aplikaci NewtonOne prošel v poslední době několika výraznými změnami. Doplnili jsme mediální výstupy o nová metadata, přidali nové možnosti filtrovánígrafy

Došlo také ke zrychlení našeptávače zdrojů a mnoha dalším úpravám, které vám usnadní práci s mediálními daty.

Katalog médií

V mediálním archivu nově naleznete možnost filtrovat média podle jejich zaměření. Katalog kategorizuje zdroje podle země původu, typu média a obsahu. Čísla v závorkách vyjadřují počet dostupných zdrojů v kategorii na základě vybrané kombinace možností. Aby se katalog zobrazil, klikněte na „Rozšířené hledání“. 

Grafy

Po vzoru mediálního monitoringu se i v Archivu zobrazují nové grafy s rozšířenými možnostmi exportu a filtrování. Naleznete je pod ikonou grafy.

Díky grafům a vizualizaci mediálních dat máte okamžitý rychlý přehled o tématech, která vás v médiích zajímají. K dispozici máte nově kromě vývojového grafu v čase také graf medializace podle typu média, vydavatelství, a dále graf s indexem AVE, GRP a další užitečné grafy. Na první pohled v grafech také vidíte, kteří autoři a jaká média píší o tématech, která vás zajímají. 

Většina grafů je interaktivních, díky čemu lze jednoduše na klik zobrazit konkrétní zprávy, které jsou v grafech reprezentovány číselnými hodnotami.

Sledované dotazy

Pracujete s uloženými dotazy? Nově máte možnost přidání uložených dotazů na seznam v levé liště přímo na hlavní straně Archivu. Odtud se vyhledávání aktivuje pouhým kliknutím. 

Zjednodušuje se tak vyhledávaní klíčových slov, které mnoho uživatelů zadává dlouhodobě beze změn každé ráno. Nový dotaz vytvoříte v „Rozšířeném hledání“, kde se nachází možnost uložení vyplněného formuláře.

Složky

V levé liště Archivu se nově nachází také systém složek, které již znáte z Monitoringu. Zde si můžete složku pomocí speciálního menu vytvořit, přejmenovat, vyčistit její obsah nebo jí smazat. 

Každá ze složek se zobrazí jak v levé liště, tak pod jednotlivými zprávami v podobě interaktivního tagu, díky kterému můžete zprávu do složky na kliknutí vložit.

Možnost přesunout zprávu z Archivu do Monitoringu

Pokud v Archivu narazíte na zprávu, kterou byste rádi viděli také v Monitoringu, nyní ji můžete jednoduše přesunout do libovolného tématu, které si sami vyberete. Stačí kliknout na symbol pod zprávou

 a vybrat téma, do kterého zprávu zařadíte:

Nová metadata

U všech zpráv v Archivu i Monitoringu nově zobrazujeme všechna dostupná metadata včetně AVE a GRP.

Nemáte přístup k mediálnímu archivu Newton Media? Napište nám na kampan@newtonmedia.cz a zašleme vám testovací přístup.

_______________

Co je to AVE?

Advertising Value Equivalent říká, jaká by byla cena publikovaného příspěvku, kdyby byl umístěn do stejného média jako placená inzerce. AVE vychází z aktuální ceny inzerce a ze skutečné velikosti příspěvků.

Co je to GRP?

Gross Rating Points se používají k měření kumulovaného mediálního dopadu v nejširší cílové skupině, přičemž jeden bod GRP odpovídá zásahu jednoho procenta, posluchačů či diváků, kteří se mohli s publikovaným příspěvkem seznámit (tj. obvykle 1 % populace starší 15ti let). Příjemce, který mohl zaregistrovat více než jeden příspěvek (kampaň), je přitom započten vícekrát. Příklad: Jedna televizní reklama měla sledovanost 11 % a druhý televizní spot 14 % v cílové populaci. Kampaň s dvěma spoty tedy dosáhla celkového GRP 25.

* Data o sledovanosti jednotlivých médií jsou přebírána z národních one-currency výzkumů pro jednotlivé mediatypy (Media projekt, Radio projekt, Net Monitor, peoplemetrový výzkum) a jsou pravidelně aktualizována.

telefon kresba

Jdeme na to!