Petra Mašínová, CEO NEWTON Media, zvolena novou členkou představenstva Světové asociace pro měření efektivity komunikace AMEC

Petra Mašínová, CEO společnosti NEWTON Media, a.s., byla zvolena do představenstva mezinárodní organizace AMEC. Z osmi kandidátů, kteří byli na post nominováni, porota vybrala celkem šest osobností. Noví členové, kteří dnes byli zvoleni, doplní řady těch, jimž zbývá rok z dvouletého funkčního období.

„V rámci AMEC rádi přispějeme k mezinárodnímu sdílení našich odborných zkušeností z oblasti analýz a měření efektivity komunikace. Naši klienti budou mít zároveň prospěch z nejlepších mezinárodních postupů, jichž je AMEC garantem. Tuto volbu vnímám jako potvrzení odborného kreditu, který má NEWTON Media mezi profesionály z oboru i jako příležitost dále rozvinout náš nový byznys model služeb s přidanou hodnotou“, uvedla Petra Mašínová u příležitosti zveřejnění výsledků voleb.

Mezi dalšími zvolenými jsou Richard Bagnall (PRIME Research, UK), Barbara Bassi (L’Eco Della Stampa Spa, Itálie), Dawn Conway (Cision, Severní Amerika), Evgeniy Larionov (Ex Libris, Rusko) a Jerry Ward (Press Data, UK). Výsledky byly velmi těsné, rozhodující hlas udělil David Rockland, předseda představenstva AMEC. Oprávnění volit měli všichni členové dosavadního představenstva. Využilo ho 89% členů. Bližší informace viz Amecorg.com.

NEWTON Media, a.s.
NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýztradicí, sahající do roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast “tradičních” médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě, sahajícím do roku 1996. Klienti rovněž využívají služby včasného varování při krizové komunikaci, monitoring reklamy i trénink v oblasti sociálních sítí. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. NEWTON Media poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEPAMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa.

AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication)
Mezinárodní organizace AMEC, se sídlem v Londýně, je globálním oborovým sdružením a profesionálním zázemím pro agentury a profesionály, zabývajícími se službami monitoringu a analýz mediální komunikace a měření její efektivnosti. AMEC má v současnosti přes 120 členů ze 41 zemí z celého světa.

Čtěte také

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

telefon kresba

Jdeme na to!