Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

dira_na_trhu_blog
Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

Jedním z efektivních způsobů, jak najít mezeru na trhu, je monitoring médií. Platformy jako naše NewtonOne nové generace,  vám umožní sledovat aktuální trendy ve vašem oboru, názory zákazníků i konkurenci, a to napříč sociálními sítěmi, zpravodajskými weby i blogy. Díky pokročilé analýze dat získáte cenné informace, které vám pomohou lépe porozumět trhu a rozhodovat se strategicky.

Jak monitoring médií pomáhá identifikovat díru na trhu?

💡 Sleduje aktuální trendy

Monitoring vám umožní snadno zjistit, jaké produkty nebo služby jsou momentálně populární. Stejně důležité ale je i to, co v médiích a na sítích chybí. Pokud se na určité klíčové slovo objevuje jen minimum zmínek, může to znamenat, že tato potřeba zůstává nepokrytá. A právě to může být příležitost pro váš nový nápad.

💡 Analyzuje sentiment zákazníků

Sledujte recenze a komentáře k produktům či službám, které jsou podobné vašemu záměru. Kritické komentáře a negativní sentiment ze strany jejich uživatelů jsou pro vás cennou zpětnou vazbou. Inspirujte se, co zákazníkům vadí a co jim chybí a na základě těchto poznatků můžete svůj produkt  vylepšit nebo dokonce vymyslet úplně nový. 

💡 Odhaluje slabiny konkurence
ukazka socmed
Při sledování trendů můžete zachytit zajímavé diskuze, zde například o ekologických variantách sáčků na potraviny nebo rezonující pilotní projekt Kauflandu a Lidlu týkající se zpětného odběru PET lahví a plechovek.

Monitoring médií vám umožní sledovat aktivity konkurence. Snadno zjistíte, jaké nové produkty uvádějí na trh, jaké marketingové strategie používají a jak komunikují se zákazníky. Tím získáte lepší představu o jejich silných i slabých stránkách a můžete na to chytře reagovat.

💡 Ukazuje, co na trhu chybí

Analýza diskuzí na sociálních sítích, v recenzích nebo na zpravodajských webech vám pomůže lépe pochopit, co zákazníci skutečně chtějí. Jaké problémy řeší? S čím nejsou spokojeni? Co jim na trhu chybí? Zjištěné informace vám umožní přizpůsobit svou nabídku, případně vytvořit úplně nové řešení, které přesně odpovídá jejich očekáváním.

Monitoring médií v aplikaci NewtonOne je šikovný nástroj, který vám pomůže odhalit nové obchodní příležitosti včetně těch, které zatím zůstávají skryté. Díky sledování trendů, analýze sentimentu a monitorování konkurence můžete být o krok napřed a pružně reagovat na změny na trhu.

Chcete vědět, jak by monitoring mohl pomoci právě vašemu podnikání? Ozvěte se nám na help@newtonmedia.eu, rádi vám představíme možnosti našich služeb.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!