Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

dira_na_trhu_blog
Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

Jedním z efektivních způsobů, jak najít mezeru na trhu, je monitoring médií. Platformy jako naše NewtonOne nové generace,  vám umožní sledovat aktuální trendy ve vašem oboru, názory zákazníků i konkurenci, a to napříč sociálními sítěmi, zpravodajskými weby i blogy. Díky pokročilé analýze dat získáte cenné informace, které vám pomohou lépe porozumět trhu a rozhodovat se strategicky.

Jak monitoring médií pomáhá identifikovat díru na trhu?

💡 Sleduje aktuální trendy

Monitoring vám umožní snadno zjistit, jaké produkty nebo služby jsou momentálně populární. Stejně důležité ale je i to, co v médiích a na sítích chybí. Pokud se na určité klíčové slovo objevuje jen minimum zmínek, může to znamenat, že tato potřeba zůstává nepokrytá. A právě to může být příležitost pro váš nový nápad.

💡 Analyzuje sentiment zákazníků

Sledujte recenze a komentáře k produktům či službám, které jsou podobné vašemu záměru. Kritické komentáře a negativní sentiment ze strany jejich uživatelů jsou pro vás cennou zpětnou vazbou. Inspirujte se, co zákazníkům vadí a co jim chybí a na základě těchto poznatků můžete svůj produkt  vylepšit nebo dokonce vymyslet úplně nový. 

💡 Odhaluje slabiny konkurence
ukazka socmed
Při sledování trendů můžete zachytit zajímavé diskuze, zde například o ekologických variantách sáčků na potraviny nebo rezonující pilotní projekt Kauflandu a Lidlu týkající se zpětného odběru PET lahví a plechovek.

Monitoring médií vám umožní sledovat aktivity konkurence. Snadno zjistíte, jaké nové produkty uvádějí na trh, jaké marketingové strategie používají a jak komunikují se zákazníky. Tím získáte lepší představu o jejich silných i slabých stránkách a můžete na to chytře reagovat.

💡 Ukazuje, co na trhu chybí

Analýza diskuzí na sociálních sítích, v recenzích nebo na zpravodajských webech vám pomůže lépe pochopit, co zákazníci skutečně chtějí. Jaké problémy řeší? S čím nejsou spokojeni? Co jim na trhu chybí? Zjištěné informace vám umožní přizpůsobit svou nabídku, případně vytvořit úplně nové řešení, které přesně odpovídá jejich očekáváním.

Monitoring médií v aplikaci NewtonOne je šikovný nástroj, který vám pomůže odhalit nové obchodní příležitosti včetně těch, které zatím zůstávají skryté. Díky sledování trendů, analýze sentimentu a monitorování konkurence můžete být o krok napřed a pružně reagovat na změny na trhu.

Chcete vědět, jak by monitoring mohl pomoci právě vašemu podnikání? Ozvěte se nám na help@newtonmedia.eu, rádi vám představíme možnosti našich služeb.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

telefon kresba

Jdeme na to!