NEWTON Media spouští jako první v ČR monitoring televize a rozhlasu v téměř reálném čase

bannery04
Nová služba TVR Alerts nepřetržitě sleduje české, slovenské i polské televizní i rozhlasové zpravodajství. Technologie voice/video-to-text během pár minut rozpozná sledované slovo a vytvoří z vysílání tříminutovou nahrávku, kterou okamžitě zašle na uživatelův mobilní telefon nebo e-mail. Služba TVR Alerts je součástí aplikace NewtonOne.

 

U nahrávky se zobrazuje datum a čas zachycení, stanice, pořad, téma a klíčové slovo. Nahrávky jsou k dispozici sedm dní od odvysílání, poté jsou vybrané pořady spolu s přepisy uloženy do archivu. Tříminutová video/audio nahrávka uživatele ihned uvede do kontextu zmínky. Nemusí si tak pouštět záznam celého pořadu ani složitě hledat v obsahu relace.

„Díky službě TVR Alerts jsme schopni zachytit nejen výskyt klíčových slov ve vysílání, ale i odlišit reklamní část od zpravodajského sdělení. Chytrými tříminutovými nahrávkami rozšiřujeme nabídku služeb v aplikaci NewtonOne s jediným cílem – šetřit našim klientům čas. Novinku TVR Alerts včetně ostatních služeb nabízených v NewtonOne si navíc nyní může každý vyzkoušet bezplatně v týdenní zkušební verzi,“ říká Věra Lhotská, generální ředitelka NEWTON Media Česká republika.

Společně s vylepšeným 360° mediálním monitoringem, největším archivem ve střední Evropě a analytickými nástroji je TVR Alerts součástí nové webové aplikace NewtonOne, která je k dispozici na českém trhu od konce loňského roku. Na jednom místě uživateli nabízí v téměř reálném čase obsahy více než 100 000 tradičních, internetových i sociálních mediálních zdrojů z celého světa. Aplikace zjednodušuje denní práci lidem z oblasti médií, komunikace, marketingu, obchodu a vrcholového managementu. V současné době přichází NEWTON Media s první verzí aplikace také na slovenský, polský a chorvatský trh.

Vyzkoušejte NewtonOne zdarma

 

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!