Naše globální CEO Petra Mašínová poskytla rozhovor pro Hospodářské noviny o našem intenzivnějším vstupu do oblasti mezinárodních zakázek. Na poli mezinárodního bysnysu působíme již v rámci poskytování služeb pro Evropský Parlament a Evropskou Komisi. V současné době soutěžíme například o významnou zakázku pro NATO. Mimo jiné dále uvedla, že klientům dnes nabízíme komplexní řešení v podobě "mediálního auditu": "Jsme schopni klientům poskytnout doporučení na základě analýzy," uvedla Petra Mašínová. V příštím roce spustí společnost novou platformu, propojující výstupy z tradičních médií i sociálních sítí. Celý rozhovor si můžete přečíst zde.

Blog
Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?
Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?




