NEWTON Media posílí svou pozici na Slovensku. Akvizice části SITA rozšíří nabídku a osloví nové klienty

sita

Společnost NEWTON Media a bratislavská SITA završily v uplynulých dnech pětiměsíční proces technologické a procesní integrace divize monitoringu médií. Tento proces je důsledkem akvizice divize monitoringu médií SITA slovenskou pobočkou společnosti NEWTON Media. Integrace je významným milníkem strategického partnerství obou firem. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. bude navíc i nadále v zastoupení NEWTON Media poskytovat služby monitoringu médií existujícím i novým klientům.

Akvizice divize monitoringu médií SITA je součástí dlouhodobé strategie společnosti Newton Media budovat a upevňovat své postavení lídra středoevropského trhu mediálního monitoringu a analýz. „Strategické partnerství se společností SITA nám na Slovensku umožní oslovit širší klientskou základnu a nabídnout jim pestřejší portfolio produktů, které mohou podpořit jejich konkurenceschopnost“, uvedla Petra Mašínová, generální ředitelka NEWTON Media a.s.

„Spojením nejlepších technologických řešení obou společností do jedné služby získají klienti SITA a NEWTON Media bezkonkurenčně kvalitní a hodnotný produkt,“ uvedl generální ředitel SITA Ivan Sámel. „Klientům garantujeme zachování flexibility služeb, na jakou byli zvyklí,“ dodal.

SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. poskytuje monitoring médií od roku 2005 a v posledních dvou letech byla jedničkou na slovenském trhu. NEWTON Media je lídrem monitoringu a analýz médií v České republice, kde zahájila své podnikání před bezmála 20 lety. Na Slovensku působí od roku 2003. Významné postavení na trhu mediálního monitoringu a analýz má též v Polsku. Společnosti NEWTON Media v ČR, SR a Polsku jsou aktivní i v mezinárodních odborných sdruženích FIBEP a AMEC, což jim umožňuje poskytovat služby s širokým mezinárodním záběrem.

Čtěte také

1x2
Blog

Sportovci vs. média

Kdo vyjde z mediálního klání jako vítěz?

Rok 2024 je skutečně nabitý sportovními událostmi. Sotva jsme se vzpamatovali z nezapomenutelného hokejového šampionátu, hned tu máme fotbalové EURO. A další velký sportovní svátek začíná zanedlouho ve Francii…

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!