.NET Vývojář/Vývojářka

Vyvíjíme moderní webové aplikace a služby na zpracování dat pro monitoring všech medií, které si dokážeš představit. Našim klientům přinášíme v reálném čase přístup ke všemu, co se kde šustne s využitím umělé inteligence v oblasti NLP. Využíváme k tomu nejnovější technologie a postupy, včetně .NET 5, VueJS (Quasar), Elastic Search, SQL a Azure.

Aktuálně hledáme dva typy vývojářů/kolegů:

Kolegu orientovaného na vývoj frontendu ve VueJS
– alespoň rok zkušeností
– výhodou znalost Quasaru

Kolegu orientovaného na backend webových aplikací v .NET
– alespoň rok zkušeností
– výhodou znalost SQL a Entity FrameworkPokud splňuješ jeden z požadavků 

(nebo oba :-))

Pokud máš zájem o dlouhodobou spolupráci na fulltime, ozvi se nám.
Pracovat s námi můžeš odkudkoliv ve světě nebo v naší kanceláři na Pankráci v Praze. 

Nabízíme Ti odměnu od 250,- a více (dle zkušeností) za hodinu tvého času a skvělé kolegy včetně šéfa, od kterých je co se naučit.  

Těšíme se. 

Za Newton, Veronika a Lukáš


Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!