Nejpoužívanější hashtagy na Twitteru v roce 2018

Naši analytici sociálních médií pro vás tentokrát připravili přehled nejpoužívanějších hashtagů na českém Twitteru. Podívejte se, jaké hashtagy vládly českému Twitteru v uplynulém roce 2018.

 

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Twitteru v roce 2018

Twitter_Nejpouzivanejsi hashtagy 2018_prehled.png

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Twitteru v roce 2018

Twitter_Nejpouzivanejsi hashtagy 2018.pngVyužíváte Twitter pro svůj byznys? Zajímá vás, jak na něm efektivně komunikovat a nakopnout tak své podnikání? Napište na ► social@newtonmedia.cz a domluvte si své individuální školení komunikace v sociálních médiích nebo si nechte provést analýzu komunikace vaší značky.

 

 

Social media team
 
 

 

Čtěte také

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

telefon kresba

Jdeme na to!