(zatím juniorní) Vývojář nebo Vývojářka

Jak jsi z našeho webu už pravděpodobně zjistil/a, vyvíjíme aplikace pro monitoring všech medií, které si dokážeš představit.
Našim klientům přinášíme v reálném čase přístup ke všemu, co se kde šustne s využitím umělé inteligence v oblasti NLP.
?‍? Vyvíjíme agilně s vlastní upravenou metodikou čerpající ze Scrumu a kromě AI jsou našimi hlavními technologiemi .NET, VueJS, Angular, MS Azure, SQL a Elastic Search.

Potřebujeme od tebe zkušenosti z některé z výše uvedených technologií a nebo zkušenost s webovými aplikacemi, zbytek Tě rádi naučíme.

? Pracovat s námi můžeš odkudkoliv na světě i při studiu.
Protože nějaký čas bude trvat, než se s naší aplikací seznámíš, je pro nás důležitá dlouhodobá spolupráce.

? Nabízíme Ti 200,- a více za hodinu tvého času a skvělé kolegy včetně šéfa, od kterých je co se naučit. ?

Pokud máš zájem, ozvi se a doraz se k nám podívat.

Za Newton, Veronika a kluci z Vývoje

Vývojáři v Newton Media
Už tě vyhlížíme 🙂

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!