Kam na Facebook pro levné letenky?

letenky

Serverů, které upozorňují na akční nabídky letenek, je spousta a pracující smrtelník může jen těžko pravidelně sledovat všechny najednou. Naštěstí většina z nich používá pro šíření výhodných nabídek i své Facebookové stránky. Pro všechny cestovatele se tak Facebook stává skvělým místem, kde rychle natrefit na výhodnou nabídku. Vzhledem k rychlosti, s jakou jsou letenky za nejlepší ceny vyprodané, je zásadní dobře se orientovat v tom, kde na Facebooku nabídky hledat. Podívali jsme se na aktivitu zprostředkovatelů akčních letenek na Facebooku během července a zpracovali jsme stručný přehled toho, které servery se zaměřují častěji na jaké destinace a kde najdete nejlevnější letenky.

letenky_infograph.png 

 

Hlavní kritérium: cena
Nabídky na nejlevnější letenky (v ceně do dvou tisíc korun za zpáteční letenku) nejvíce publikovaly na svůj Facebook servery Zaleť si.cz, Cestujlevne.com a Akční letenky. Ti, pro které je hlavním kritériem cena, tedy nejspíše natrefí na ty nejlevnější letenky právě tady.

Hlavní kritérium: destinace
Jednotlivé destinace jsou na Facebookových stránkách zprostředkovatelů zastoupeny různě. Například ten, kdo se chystá k moři, s největší pravděpodobností narazí na letenky na stránce Akční letenky, Cestujlevne.com nebo Zaletsi.cz. Do přímořských letovisek v Evropě i v exotických zemích posílají své facebookové fanoušky nejčastěji Akční letenky, které za červenec 2015 publikovaly téměř padesát takových nabídek.
Pro ty, kteří plánují dovolenou v evropských nebo severoamerických metropolích, je užitečné sledovat na Facebooku Akční letenky, Zaletsi.cz nebo Cestujlevne.com. Tyto stránky odkazují na výhodné letenky do těchto oblastí častěji než ostatní, dohromady publikovaly za červenec téměř šedesát nabídek.
Cestovatelé mířící do vzdálenějších oblastí (Čína, Japonsko, Jižní Amerika, Afrika, Blízký východ) určitě neprohloupí, pokud budou sledovat stránky Akční letenky, Cestujzadara.cz nebo LevneLetenky.org. Tyto stránky totiž upozorňují na výhodné letenky do zmíněných destinací nejčastěji, za červenec dohromady sdílely celých sedmdesát takových nabídek.

Hlavní kritérium: odlet z ČR
Velké množství výhodných nabídek se vztahuje na letenky z letišť mimo Českou republiku, například z Německa, Rakouska nebo Polska. Ti cestovatelé, kteří se do okolních zemí na letiště trmácet nechtějí, najdou letenky s odletem z ČR nejčastěji na Facebooku Fly4free.cz a Zaleťsi.cz, které nabízí většinu letů s odletem z Prahy. Hodně nabídek na letenky z ČR publikují také stránky Cestujzadara.cz a Levneletenky.org.

graf.png

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

telefon kresba

Jdeme na to!