Investor Report: Klíčové investiční zprávy z českého průmyslu na jednom místě

investor_report
Česká společnost NEWTON Media, přední hráč na poli mediálních analýz a monitoringu médií, představuje nový produkt určený všem, kteří se zajímají o investiční dění v průmyslovém sektoru – Investor Report.

Investor Report přináší pečlivě vybraný přehled 20 až 30 nejzásadnějších článků z online prostředí, které se věnují tématu investic do českého průmyslu. Odběratelé dostanou každý týden report pohodlně do svého emailu a získají tak rychlý a přehledný přístup k relevantním informacím bez nutnosti složitého vyhledávání napříč různými médii. 

Proč by vás měl Investor Report zajímat?

V investičním prostředí hraje rychlost a kvalita informací klíčovou roli. Investor Report šetří čas a zároveň zajišťuje, že nepromeškáte žádné zásadní události, nové investiční příležitosti či trendy v českém průmyslu. 

Díky Investor Reportu: 

✅ získáte včasný přehled o vývoji ve výrobě, technologiích a infrastruktuře, 

✅ budete vědět o nových investicích, akvizicích a strategických rozhodnutích firem, 

✅ zajistí lepší podklady pro vlastní investiční rozhodování. 

investor_report_2

 

Chcete mít jistotu, že vám nic důležitého z investičního světa neunikne? Investor Report vám ušetří čas a dodá jistotu v rozhodování.

👉 Vyzkoušejte si ho, první vydání může být vaše už dnes. Kontaktujte nás na emailu help@newtonmedia.eu nebo prostřednictvím formuláře na webu pro více informací.  

Čtěte také

odstavka
Blog

Plánovaná odstávka NewtonOne NG

Vážení uživatelé,

v rámci zvyšování kvality našich služeb proběhne plánovaná údržba systémů. Z tohoto důvodu bude v sobotu 9. srpna 2025 v čase od 7:00 do 19:00 hodin aplikace N1NG dočasně nedostupná.

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

telefon kresba

Jdeme na to!