FAQ – Frequently Asked Questions

Note: You can find the english version of this article here.

Přišli jste do aplikace NewtonOne Nové Generace poprvé a nevíte si rady s jejím používáním? Používali jste starší verzi aplikace a nyní hledáte Vaše oblíbené funkce? Toto téma je přesně pro Vás.

Kde najdu „Archiv“ a „Monitoring“?

V nové generaci NewtonOne je základním stavebním kamenem sloučení Archivu a Monitoringu pod jedinou záložku – Přehled.

Pokud tedy chcete vyhledávat ve svých monitorovaných tématech (více o nich najdete zde), stačí na libovolné téma zafiltrovat, případně přidat další klíčová slova:

Pokud chcete naopak vyhledávat v archivu, stačí téma z vyhledávacího pole odstranit (kliknutím na ikonku křížku u tématu ve vyhledávacím poli):

V exportu chybí šablony, které jsem používal dříve. Kde jsou?

V aplikaci NewtonOne NG je v tuto chvíli pět přednastavených šablon exportu. Šablony můžete i v případě potřeby jakkoliv upravit a uložit jako vlastní (tedy tak, jak můžete být zvyklí z původní generace aplikace). Šablony mají vždy specifický design, který v tuto chvíli nelze uživatelsky upravit.

Pokud potřebujete převést některý styl šablony z původní generace (který jste využívali) do nové, prosím, kontaktujte nás na adrese help@newtonmedia.cz.

Po každém načtení aplikace musím znovu nastavit období. Lze nějak uložit?

Nejprve klikněte v pravém horním rohu na ikonku se svými iniciály a poté klepněte na Nastavení účtu. V nastavení vyberte z levého panelu Výchozí filtry a vyberte požadované hodnoty (například „Posledních 48 hodin“, co se období týče). Tento čas bude reflektován po každém načtení aplikace.

Upozornění: Pokud přistupujete do aplikace ze záložky v prohlížeči, ověřte, že se v její adrese nachází pouze https://app.newtonmedia.eu/. Pokud adresní řádek obsahuje i další znaky (zpravidla za lomítkem), prosím, smažte je – v opačném případě nebude časový filtr reflektován.

Co jsou Události, Mediabase a další?

V nové generaci je (v porovnání s původní generací) množství nových funkcí, které zefektivňují vhled do dat Vašeho mediálního světa: Události slouží k zjištění souvislostí v mediálním světě, Mediabase je mediální databáze autorů s možnostmi jejich zobrazení na základě cílových skupin, zaměření či sociodemografických údajů.

Veškeré další informace o nich naleznete v konkrétních sekcích naší dokumentaci zde.

Pokud Vás zajímají detaily, velmi rádi Vás osobně (či online) proškolíme a ukážeme všechny možnosti aplikace – napište nám na adresu help@newtonmedia.cz.

Kde a jak si uložím vyhledávaný dotaz?

V původní generaci jste měli možnost uložit si své vyhledávání formou záložky – uloženého dotazu. Tradiční uložené dotazy byly v aplikaci NewtonOne NG nahrazeny tvorbou témat. Téma dokáže nejen plnohodnotně zastát funkci uloženého dotazu, díky širokým možnostem nastavení a sledování nových zpráv umí i mnohem víc. Bližší informace o využívání a tvorbě vlastních témat naleznete v tomto příspěvku.

Mohu Vás kontaktovat?

Určitě, rádi Vám pomůžeme! Kontaktovat nás můžete prostřednictvím chatu (bublina v pravém dolním rohu), telefonu (+420 725 761 257) či e-mailu (help@newtonmedia.eu).

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!