NewtonOne Knowledge Base

Abyste se v NewtonOne neztratili, nabízíme vám elektronickou pomocnou ruku, která vás provede všemi funkcemi a možnostmi. Vyberte si téma nápovědy nebo zadejte do vyhledávacího políčka, co potřebujete vědět.

Pokud tady nenajdete odpovědi na vaše otázky, nebojte se kontaktovat zákaznickou podporu

Domovská stránka služby Sociální média

Po přihlášení do NewtonOne se zobrazí domovská stránka služby Sociální média
s nejnovějšími příspěvky pro zvolená témata. Výchozí nastavení řazení příspěvků je dle času, tedy nejnovější zprávy. Tato služba je identická se službou Monitoring.

V příspěvcích lze dále vyhledávat v základním (výchozím) vyhledávání nebo pomocí rozšířeného hledání na základě klíčových slov a logických operátorů.

Pro vyhledávání můžete zvolit libovolné časové období pomocí kalendáře vpravo nad vyhledávacím řádkem. Po kliknutí se rozbalí kalendář s dalšími předvolbami.

Pomocí rozbalovacího menu Zdroj si zvolíte typy médií, ve kterých chcete vyhledávat, nebo nastavíte zemi (Česko, Slovensko, Polsko). Pomocí tlačítek pro SentimentDůležitost můžete zprávy dále filtrovat.

Detail článku je zobrazený formou pop-up okna, mezi články lze přecházet za pomoci postranních šipek nebo klávesami šipkou doleva/doprava. Na detailu naleznete přepis a sken/nahrávku.

Na originální webovou zprávu se prokliknete přes odkaz URL. K jednotlivým článkům ukládáme zároveň bohatá metadata. Zobrazení příspěvku ovlivňuje typ média, který monitoring zachycuje.

Typ „Post“ se zobrazuje:

Typ „Komentář“ se zobrazuje jako vlákno s možností prokliku na Post:

Témata zobrazují nastavené monitorovací dotazy podle vašich požadavků. Témata mají až tříúrovňovou strukturu. Číslo vpravo od tématu informuje o počtu nepřečtených příspěvků.

Složky umožňují další práci s příspěvky, jejich třídění, export nebo sdílení. Pomocí tlačítka + můžete založit novou složku. Složku můžete vidět pouze pod svým profilem (Soukromá) nebo sdílet napříč Vaší organizací (Veřejná).

Správa složek umožňuje složky automaticky čistit v periodě Nikdy, Po exportu nebo Denně ve 4:00 ráno (čas denního zpracování nových tiskových dat).

Zaškrtávací políčko (11) slouží k označování příspěvků. Počet vyhledaných příspěvků (12) po kliknutí zobrazí všechny příspěvky, nepřečtené příspěvky nebo vynechá duplicitní zprávy.

Ikona Grafy (13) slouží k přepnutí na základní mediální analýzy a grafická data v různých kategoriích. Pomocí Zobrazení seznamu zpráv (14) nastavíte jaké příspěvky a jejich popisy se budou zobrazovat ve vyhledávání.

Export

Export probíhá přes vkládání článků do exportní složky, kde si poté vyberete formát, seskupení/řazení zpráv, zda chcete zobrazit skeny v dokumentu ad. Každý formát má uloženou šablonu, která by Vám měla nejvíce vyhovovat podle zkušenosti našich uživatelů.

Seskupení a řazení dále umožňuje práci s výběrem článků. Podle volby se Vám výběr automaticky přeřadí, zprávy si můžete přesouvat drag&drop v pořadí a smazat z výběru exportu.

Výsledný export naleznete pod ikonou zvonečku v pravém horním rohu aplikace.

Uživatelské jméno slouží pro přístup k dalším nastavením uživatele, výchozího jazyka a odhlášení z aplikace.

Nápovědu k aplikaci najdete v pravém horním rohu pod ikonou otazníku nebo můžete přímo se svým dotazem kontaktovat zákaznickou podporu pomocí Live chatu v aplikaci.

telefon kresba

Jdeme na to!