NEWTON Media získal mezinárodní ocenění ve dvou kategoriích prestižní soutěže AMEC Awards 2017

amec 02

Na slavnostním vyhlášení soutěže mezinárodních monitorovacích  agentur AMEC Awards 2017 v Bangkoku převzali zástupci společnosti NEWTON Media zlaté ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best measurement of a business to business campaign a bronzové ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best use of integrated communication measurement/research. Díky mediálnímu auditu pro společnost Tesco tak společnost obhájila prvenství v kategorii B2B z předchozího roku. Získání tohoto ocenění potvrzuje vysokou úroveň zpracování mediálních analýz společnosti NEWTON Media.

Nová analytická služba Mediální audit kombinuje mediální analýzu obsahů a průzkum na straně novinářů. Umožňuje společnostem zjistit, jaké jsou konkrétní potřeby novinářů, lépe na ně zacílit své komunikační aktivity a zvýšit tak jejich efektivnost. Oceněný výzkum byl proveden v roce 2016 pro společnost Tesco, která jej využila pro úpravu své komunikační strategie.

Ján Kondáš, šéf korporátní komunikace Tesco, k tomu uvedl: „Společnost NEWTON Media je naším dlouhodobým partnerem, proto jsme ji oslovili i s požadavkem na realizaci mediálního auditu. Díky této detailní analýze jsme byli schopni upravit naši komunikační strategii, která daleko lépe reflektovala aktuální potřebu externí komunikace naší firmy. Audit nám zároveň pomohl identifikovat nové trendy v oblasti komunikace, a i proto ho hodláme realizovat i v průběhu letošního roku, abychom mohli mapovat náš progres."

„AMEC Awards je pro nás každoroční příležitostí k porovnání se s konkurencí na mezinárodní úrovni. O to více mě těší získání dvou ocenění v této prestižní soutěži, která potvrzují naše postavení na špičce v oboru Media Intelligence,“ komentoval po slavnostním vyhlášení globální CEO NEWTON Media group Petr Herian.

amec 01.jpgZástupci NEWTON Media na slavnostním předávání cen AMEC Awards 2017. Zleva: Ivan Škurina, Martina Korbar, Phillip Lynch, Magdaléna Horánská, Petr Herian, Lucie Geislerová. Zdroj fotografie: AMEC

Ocenění za nejlepší mediální analýzy každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC. Více informací o AMEC Award Winners 2017 naleznete na stránkách AMEC

NEWTON Media, a. s.

Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!