NEWTON Media představuje inovovaný nástroj na monitoring sociálních sítí – MSS BUZZ

newton CMYK varianta01 2

NEWTON Media, a.s., dodavatel monitoringu a analýz médií, představila svým klientům novou verzi svého Monitoringu sociálních sítí. Nástroj MSS Buzz je cenově přijatelný a uživatelsky velmi příjemný. Zdroje byly rozšířeny o Google+, diskusní fóra a diskuse pod články. Zkušenější klient zcela jistě ocení jednoduché a přehledné grafy.

"Nová verze MSS Buzz je určena klientům, kterým nestačí mít přehled o dění na sociálních sítích, ale chtějí s daty dále pracovat a vyhodnocovat. Nástroj je rychlý, jednoduchý a přehledný," dodává Ing. Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

„MSS Buzz nově umožňuje uživateli zvolit si vlastní téma, které chce sledovat (vlastní značka, produkty, konkurence apod.). Za zmínku stojí automatické hodnocení sentimentu s možností ručních úprav nebo export výsledků ve formě okamžitých či pravidelných reportů (formáty HTML, Excel, CSV, XML či PDF)“, doplňuje Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií společnosti NEWTON Media.

Nedílnou součástí komplexní služby je i nabídka školení "Sociální sítě a jejich marketingové využití". Školení je ideálním začátkem pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy používání sociálních sítí pro propagaci a podnikání. Zajímavé informace se dozví jak zaměstnanci komerčních subjektů, tak zástupci neziskových organizací či státní správy. Školení je užitečným startem pro všechny, kteří mají zájem s propagací začít, přínosné je i pro ty, kteří již firemní profily na Facebooku, Twitteru a ostatních sítích mají a chtějí získat více informací. Zájemci se mohou o volném termínu školení informovat na http://www.newtonmedia.cz/skoleni.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

blog lidri
Blog

„Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?

Podcasty se během posledních několika let staly nejen zdrojem zábavy, ale i významným komunikačním kanálem, který formuje veřejnou debatu. Podle některých komentátorů dokonce podcasty ovlivnily i průběh amerických prezidentských voleb. Označení „doba podcastová“ tak nezní přehnaně.

panelová debata
Blog

Mediální obraz vzdělávání: srovnatelné s automobilovým průmyslem, dvojnásobek oproti energetice

10. září 2025 se v pražském AFI City Tower uskutečnila konference „Inovace a inspirace ve vzdělávání“, kterou pořádala Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR). Setkání přineslo inspirativní pohledy na to, jak firmy, neziskové organizace a další aktéři posouvají kvalitu vzdělávání v Česku – od školních lavic až po celoživotní učení.

pr_brunch_f2
Blog

26. PR Brunch v ČTK: Specialisté diskutovali AI i měření komunikace

Jak se mění role public relations v době umělé inteligence? A jak přistupovat k měření dopadu komunikace ve světě, kde se důvěra stává vzácnou měnou? Tyto i další otázky rezonovaly na 26. PR Brunchi, který se uskutečnil 4. září v PressCentru České tiskové kanceláře. Akci pořádala agentura PRAM Consulting společně s NEWTON Media a ČTK.

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

telefon kresba

Jdeme na to!