Budoucnost? Mobilní internetová reklama!

Mezinárodní internetová asociace IAB zveřejnila údaje o velikosti globální mobilní inzerce. V loňském roce dosáhly 6,9 miliard €, což je oproti roku 2011 (3,8 mld. €) růst o neuvěřitelných 83 %.
Foto: Archiv IAB Europe
Z pohledu starého kontinentu je zajímavé (zároveň ale i nepřekvapivé) zjištění, že většina inzerce směrovala do regionů severní Ameriky a do pacifické Asie (s celkovým podílem přes 80 %). V regionu střední Evropy bylo na mobilní marketing v loňském roce utraceno “pouhých” 87 milionů eur, což odpovídá jen asi 1,3% celkové útraty klientů. Jak ale připomíná studie IAB, mobilní reklama má i v našem regionu velký potenciál a na tento rok se očekává její růst o 39 %.
Na celkovém čísle se podílí reklama v mobilním vyhledávání z 53 %, display reklama z 39 % a SMS a MMS zprávy z 8 %. Podle komentátorů výzkumu mezinárodní internetová asociace IAB to dokládá rostoucí význam mobilního zařízení jako reklamního média, na které je možné plánovat v regionálním i globálním měřítku. Do budoucna tento trend podporují i další ukazatele - rostoucí počet i rychlost připojení, delší strávený čas apod.
Chcete vědět víc? Prezentaci základních výsledků studie IAB si můžete stáhnout zde a nebo v tiskové zprávě IAB Europe.
NEWTON Media
Na Pankráci 1683/127
budova Gemini A
140 00 Praha 4
+420 225 540 111 - NEWTON Media
+420 225 540 201 - obchodní oddělení
obchodni@newtonmedia.cz
IČ: 28168356
DIČ: CZ28168356
-
Pobočky skupiny NEWTON Media spojily síly a připravily infografiku nejoblíbenějších lyžařských středisek v jednotli… https://t.co/XcLSndKf0p
21. 2. 2019 -
#Google podle Francie porušil pravidla #GDPR. Na pokutě zaplatí přes miliardu korun: https://t.co/l7wij1uJ72
24. 1. 2019