Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

narodni_snem_regionu
Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Rok 2025 je rokem změn, výzev a zásadních rozhodnutí. Letošní Národní sněm regionů se zaměřil na aktuální stav veřejné správy, klíčové legislativní změny a to, co bude zásadní pro další směřování měst a obcí v příštím volebním období.

Pro představitele měst a obcí sněm nabídl intenzivní a praktickou výměnu názoru k aktuálním problémům, umožnil diskutovat klíčové otázky, které mohou představitelé obcí využít pro kvalitní správu obcí, které zastupují. Svými příspěvky a podněty obohatili program zástupci  Ministerstva pro místní rozvojMinisterstva vnitra, experti na legislativu, odborná témata i zástupci úspěšných samospráv. Přednášející prezentovali nejen teoretická východiska a návrhy řešení, ale především příklady dobré praxe a zajímavosti regionu.

narodni_snem_regionu
Petr Smorada (Newton Technologies) seznamuje s příklady využití Beey AI

Přednášky konferenčního dne byly přepisovány v reálném čase pomocí Beey AI.

snem_regionu
Zástupce společnosti Vaky Jabor při své prezentaci

Součástí sněmu byl také volitelný kulturní program, který účastníkům umožnil poznat kulturní bohatství Českého Krumlova – města zapsaného na seznamu UNESCO. Ať už se jednalo o komentované prohlídky, návštěvy kulturních institucí či večerní shlédnutí představení Mesiáš na proslulém Otáčivém hledišti.

Česká společnost NEWTON Media je dlouholetým partnerem měst a obcí, kterým poskytuje řešení v podobě profesionálního monitoringu médií prostřednictvím aplikace NewtonOne a také mediální analýzy. Jak kvalitní mediální monitoring pomáhá a jak může moderní úřad efektivně pracovat s mediálními daty si můžete přečíst v článku Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty

Pořadatelem Národního sněmu regionů je EVKC (Evropské vzdělávací a kulturní centrum) z.s.

Děkujeme všem účastníkům za milou atmosféru, přátelská setkání a všem přednášejícím za sdílení zajímavého obsahu.

Těšíme se na příští ročník!

Čtěte také

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

telefon kresba

Jdeme na to!