Naši analytici se podívali na to, jak o výsledcích českých parlamentních voleb informovala vybraná zahraniční média.
V krátké analýze shrnujeme, jaké hlavní trendy, témata a interpretace se objevily v evropských i světových médiích.
Chcete se dozvědět, jak české volby vidí světová média?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám celou analýzu pošleme zdarma přímo do schránky.
Tématu volební komunikace a mediálního obrazu politiky se naši analytici věnují dlouhodobě.
Před volbami se naši analytici věnovali analýze facebookových příspěvků kandidujících politických stran. Jaké byly závěry si přečtěte Analýza: Antibabiš i antifiala. Strany se na sítích osočují, řeší i ceny a Rusko.
Díky monitoringu podcastů jsme sledovali, kdo z volebních lídrů v podcastech dominuje „Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?
Jaké jsou trendy v oblasti měření komunikace sledujeme a proč se v rámci monitoringu médií vyplatí sledovat LinkedIn. Síť, která se z profesní platformy postupně mění v prostor pro veřejnou debatu si přečtěte Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu.