České parlamentní volby očima zahraničních médií

nahled volby
Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

Naši analytici se  podívali na to, jak o výsledcích českých parlamentních voleb informovala vybraná zahraniční média.

V krátké analýze shrnujeme, jaké hlavní trendy, témata a interpretace se objevily v evropských i světových médiích.

Chcete se dozvědět, jak české volby vidí světová média?

Zanechte nám svůj e-mail a my vám celou analýzu pošleme zdarma přímo do schránky.

Tématu volební komunikace a mediálního obrazu politiky se naši analytici věnují dlouhodobě.

Před volbami se naši analytici věnovali analýze facebookových příspěvků kandidujících politických stran. Jaké byly závěry si přečtěte Analýza: Antibabiš i antifiala. Strany se na sítích osočují, řeší i ceny a Rusko. 

Díky monitoringu podcastů jsme  sledovali, kdo z volebních lídrů v podcastech dominuje „Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?

Jaké jsou trendy v oblasti měření komunikace sledujeme a proč se v rámci monitoringu médií vyplatí sledovat LinkedIn. Síť, která se z profesní platformy postupně mění v prostor pro veřejnou debatu si přečtěte Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!