Zefektivněte komunikaci s novináři díky PR Studiu v NewtonOne

nahled pr site
Nový modul PR Studio v platformě NewtonOne sjednocuje tvorbu, publikaci, rozesílku i vyhodnocení tiskových zpráv do jednoho prostředí a přináší PR profesionálům výrazné zefektivnění celého workflow.

Komunikační týmy dnes pracují pod tlakem rychlosti i přesnosti. Situace kolem tvorby a distribuce tiskových zpráv jim však příliš nenahrává. Obsah se obvykle nejprve publikuje na webu, poté převádí do emailingu a doplňuje správnými kontakty z databáze novinářů. Výsledky kampaní je pak navíc potřeba sledovat v různých nástrojích. Proces je tak roztříštěný a často zbytečně zdlouhavý.

Právě proto jsme pro uživatele platformy NewtonOne připravili nový modul PR Studio. Integrovaný nástroj, který sjednocuje tvorbu tiskové zprávy, publikaci, rozesílku i vyhodnocení výkonu do jednoho přehledného prostředí. Platforma, určená primárně pro monitoring médií, se tak nyní ještě více přiblížila aktuálním potřebám PR pracovníků. PR Studio zefektivňuje celé workflow tiskových zpráv. 

Jak vám PR Studio usnadní práci s tiskovými zprávami

1. Tvorba tiskových zpráv v jednoduchém editoru

V editoru připravíte text, obrázky, přílohy i CTA prvky v jednotném brand stylu. Intuitivní prostředí vám umožní mít poutavou tiskovou zprávu hotovou během několika minut. 

2. Publikace na vlastní PR stránce

Vaše zpráva se okamžitě zveřejní na PR site respektující barvy, logo a vizuální styl vaší značky – vše si nastavíte podle vaší vizuální identityPublikované zprávy vidíte přehledně na jedné nástěnce, připravené ke sdílení s médii nebo partnery. 

bol prsite
Atraktivní tiskové zprávy publikované na PR site ve vašem vlastním designu - přehledné a připravené ke sdílení

3. Rozesílání novinářům přímo z platformy NewtonOne

Nemusíte exportovat kontakty ani přepínat do externích mailingových nástrojů. PR Studio funguje jako integrovaný modul pro emailing v NewtonOne, kde si vyberete příjemce: 

✔️ z ověřené a pravidelně aktualizované databáze novinářů a médií Mediabase,

✔️ z vlastního importovaného seznamu kontaktů. 

4. Analytika výkonu a mediální pokrytí

V aplikaci uvidíte analytické výsledky v reálném čase: 

✔️ doručení e-mailu, open rate, počet prokliků, odhlášení, 

✔️ kolik lidí přešlo z mailingu na PR stránku (traffic), 

✔️ návštěvnost PR stránky, čas strávený na stránce, bounce rate, 

✔️ zařízení, na kterých lidé otevřeli zprávu, 

✔️ mediální pokrytí – kde byla vaše zpráva převzatá a publikovaná v médiích 

Macbook Air M2 Mockup TZ stats
Přímo v PR Studiu platformy NewtonOne je integrovaný emailing i analytika dosahu a mediálního pokrytí

Významnou výhodou je právě propojení PR Studia monitoringem médií i Medibase, díky kterému máte všechna data pohromadě a snadno je vyhodnocujete. Dostanete tak jasný a detailní obraz o tom, jaký měla vaše komunikace dopad. 

Nový modul je dostupný v NewtonOne nové generace a můžete si ho vyzkoušet už teď. 

Kontaktujte zákaznickou podporu na chatu v aplikaci či na help@newtonmedia.eu nebo se ozvěte vašemu obchodnímu zástupci. 

Rádi vás provedeme přípravou první tiskové zprávy v PR Studiu v NewtonOne krok za krokem. 

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!