Šéfredaktor akcionářem

petr simunek

Šéf českého Forbesu Petr Šimůnek získal podíl ve vydavatelství MediaRey, která licencovaný měsíčník vydává v Česku.

 

Foto: Petr Šimůnek, Zdroj: ČTK/Šimánek Vít 2012

Podíl Petra Šimůnka je podle zákulisních informací nižší než 10 %, s opcí na další akcie v závislosti na výsledcích společnosti. Šimůnek je zakládajícím šéfredaktorem českého vydání původně amerického magazínu. Majoritními akcionáři zůstávají pánové Erik Conrad a Peter Barecz, kteří vydávají Forbes též na Slovensku a v Maďarsku. V květnu byl prodaný náklad Forbesu podle dat ABC ČR 14 369 ks. Časopis letos získal v soutěži Časopis roku ocenění Launch roku.

Petr Šimůnek pracuje v českých médiích dvacet let, od roku 2005 až do roku 2010 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universität Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.
 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

PF2026 CZ
Blog

Přejeme krásné Vánoce

Vánoce jsou ideální chvílí zpomalit a ohlédnout se za uplynulým rokem.
Děkujeme, že jste byli jeho součástí,
a přejeme Vám krásné a klidné svátky.

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

telefon kresba

Jdeme na to!