VyVolení: produkce opakuje chyby Hotelu Paradise

vyvoleni

Kvůli pozvánce na večírek TV Prima, která zve novináře na oslavu poločasu VyVolených, je jasné, že celá reality show se chýlí ke konci. Nakolik je letošní ročník povedený, o tom budou odpovědní manažeři asi pěknou chvíli diskutovat.

Foto: VyVolení 2013, Zdroj: Profimedia.cz

Jednotlivé pořady rekapitulující dění v soutěžní vile dosahují sledovanosti kolem 400 tisíc diváků a deseti procent podílu na publiku, což jim stačí na třetí nejsledovanější pořad daného dne. Finále první řady VyVolených, ve které zvítězil i současný obyvatel vily Vladko, sledovaly dva miliony a tři sta tisíc diváků.

Série se neustále zkracují

Úroveň soutěže ilustruje i fakt, že pobyt soutěžících ve vile se každou sezónu zkracuje. Podle pozvánky na zmíněný večírek bude příští středu, 2. října, celá show ve své polovině a soutěžící budou ve vile přesně 41 dní. Celá čtvrtá řada show tak bude trvat maximálně osmdesát dní, i když televize původně plánovala konec show až na prosinec.

Co to je proti 114 dnům, které musel během první řady strávit ve vile Vladko, nebo 105 dnům, které přinesly vítězství druhému VyVolenému, Antonínu Jalovcovi. Už třetí vítěz Milan Vobořil si ve vile pobyl pouze 89 dní a trend zkracování se tak radikálně zrychluje, jak by poznamenal strýc Pepin.

Opilecká šikana nebo umění?

Podle ohlasů na diskusních fórech jsou diváci také rozladěni úrovní dramaturgie celé soutěže, která připomíná propadákovou reality show Hotel Paradise, ve které TV Prima ukazovala znuděné posedávání opilé mládeže a jejich bohapusté blábolení bez jakéhokoli rozhledu nebo zájmů.

V této souvislosti zaznívá jméno dramaturgyně Šárky Šedivé, která měla na starosti i zpackaný Hotel Paradise a kterou anonymní zdroje obviňují ze spolčení s Nelou Slovákovou, vítězkyní oné reality show. Právě sázka na arogantní a silácké typy je hlavní výtkou, která se opakuje v internetových diskusích, stěžujících si na opileckou šikanu soutěžících nebo rozdílně uplatňovaná pravidla. Tito diskutující by nejradši sledovali oduševnělé debaty jemných a vzdělaných lidí, kteří ve vile navazují pevné a smysluplné vztahy.

Bohužel pro ně se už dnes do reality show nikdo soudný dobrovolně nepřihlásí. Už nikdy se tak nebude opakovat kouzlo první řady, kdy se do vily evidentně dostali jedinci, kteří v životě neviděli jediný díl kontejnerové reality show a vlastně vůbec nevěděli, do čeho jdou. Paradoxně právě díky této skutečnosti se první řada VyVolených po právu stala úspěšným etalonem českých reality shows. Řadám následujícím už se to bohužel nedaří.

Jan Brychta
autor je redaktorem týdeníku Marketing&Media

Čtěte také

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

telefon kresba

Jdeme na to!