Společnost NEWTON Technologies získala první místo v soutěži Czech Contact Center Award

Nástroj NEWTON Speech Analytics (NSA) společnosti NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Řešení vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace. Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala 22. listopadu 2017 v Praze.

Vítězný projekt NSA výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu. Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru. Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.

NEWTON Technologies, a. s., je česká společnosti, která se již 10 let specializuje na řešení využívající automatické rozpoznávání řeči a další hlasové technologie se zaměřením na slovanské jazyky. In-house technologie je vyvíjena společně s Technickou univerzitou v Liberci. Na základě spolupráce se sesterskou firmou NEWTON Media, a. s., leaderem monitoringu medií na českém trhu, dochází k pravidelnému upgradu slovníků vzhledem k aktuálnímu dění.

NEWTON Speech Analytics je řešení pro call centra, umožňující pomocí STT technologie převod audio nahrávek do textové podoby a to napříč různými jazyky pro rozpoznávání. Pomocí webového portálu jsou výsledky přepisů demonstrovány společně s nalezenými dotazy a dalšími analýzami. Uživatel má možnost full textového vyhledávání v přepisech hovorů, kontroly nalezených předdefinovaných dotazů, může zde nahrávky hodnotit, nebo sledovat analýzy nad těmito daty.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!