✔️ Potřebujeme váš hlas, podpoříte nás? Bojujeme o celkové vítězství v soutěži Český nápad.

img 6715 35e16hB

Dobrý den,

přejeme krásný podzimní den z Newton Media. 🍂

✔️ Máme velikou prosbu. Dáte nám svůj hlas v soutěži Český nápad 2022?

✔️ Připomínáme dnešní webinář s Václavem Truncem. 

✔️Jaký byl KPMG Data Festival? 

Podpoříte nás? 

Rádi bychom s vámi sdíleli radost
vítězství v soutěži TAČR Český nápad 2022 v kategorii governance. Cílem našeho projektu bylo snížit míru infodemie nejen ve vztahu ke COVID-19. O absolutním vítězi s titulem Český nápad 2022 se právě rozhoduje a každý hlas se počítá. Pokud se vám náš projekt líbí, budeme moc vděční za váš hlas. 🙏


Webinář: NewtonOne

Dnes od 14:00 hodin se koná webinář, kterým vás tradičně provede náš zapálený kolega Václav Trunec. 🔥🧯


Byli jsme na KPMG Data Festivalu

Michal Hroneš a David Kursa sklidili úspěch se svojí přednáškou před zaplněnou aulou. A o čem to bylo? 🤩 Mediální data: Jak se orientovat v záplavě informací a co je Kovanda efekt. Na stánku jsme vedle dalších společností, které jsou špičkami ve svém oboru, prezentovali naší aplikaci NewtonOne. 💚

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

telefon kresba

Jdeme na to!