BIG DATA, BIG DECISIONS, analysis & intuition

Nabízené produkty a služby

Monitoring médií

Využijte největšího mediálního archivu a nejrozšířenějšího monitorovacího softwaru v ČR. Monitorujeme tisk, TV, internet, sociální sítě, zpravodajská média i reklamu.

Analýzy

Nechte si zpracovat analýzu mediálních dat a pochopte lépe situaci, v níž se nachází vaše značka, konkurence i celý trh. Závěry analytického týmu vás posunou dál!

Doporučení

Přeneste poznatky získané mediální analýzou do praxe. Poradíme vám, jak můžete vylepšit svůj mediální obraz a jak proměnit informace ve správná rozhodnutí.

Realizace

Ve spolupráci s našimi partnery vám poskytneme podporu při realizaci doporučení, která povedou k účinnější firemní komunikaci i posílení vaší konkurenceschopnosti.

Kontaktujte nás

Rádi vám pomůžeme s výběrem správného produktu

Novinky

MEDIAINFO

29.11.2013 / Komentáře

Klimatický summit česká média příliš nezajímal

Klimatický summit česká média příliš nezajímal

Letošní klimatický summit OSN pořádaný ve Varšavě se zaměřil na tři hlavní témata: financování klimatických opatření, vytýčení agendy pro příští summity…

26.9.2014 / Svět

JAK SI VEDOU ČEŠTÍ „INTERNETOVÍ DOMORODCI“?

JAK SI VEDOU ČEŠTÍ „INTERNETOVÍ DOMORODCI“?

Nejúspěšnější zpravodajský projekt, který byl vytvořen pouze pro internet – Aktualne.cz, se v nejnovějších výzkumech čtenosti prováděných společností NetMonitor…

NEWTON Media v číslech

Internet

3175
dnes zpracovaných příspěvků

Tisk

4754
dnes zpracovaných článků

TVR

360
pořadů dnes převedených do textové podoby

Zpracováno

388
českých mediálních titulů

Zanalyzováno

5
zpráv a dalších typů obsahu

Odesláno

4000
výstupů z monitoringu e-mailem

NEWTON Media

Na Pankráci 1683/127
budova Gemini
Praha 4, 140 00

+420 225 540 111 - NEWTON Media, a.s.

+420 225 540 201 - obchodní oddělení

obchodni@newtonmedia.cz

IČ: 28168356

DIČ: CZ28168356

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Poslechněte si celý rozhovor Petry Mašínové (CEO) pro rádio Zet. "To co my teď děláme je, že snažíme doručit klientovi na základě analýzy také jakési doporučení a případně mu pomoci s jeho realizací. To doporučení vůbec nemusí být v oblasti public relations nebo komunikace, protože vy z těch dat přečtete mnohem víc, než jestli ten klient potřebuje PR. Myslím si, že dnešní doba neumožňuje prodávat kusá řešení, musíte jít do té komplexnosti a snažit se podporovat konkurenceschopnost, ne jenom image."

    27.11.2014

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 employees
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.