Soutěžte o monitoring médií v hodnotě 15 000 Kč!

box 2953722 1280

Aby vám nezamrzla v příštím roce mediální komunikace, připravili jsme pro vás vánoční soutěž o mediální monitoring na tři měsíce zdarma.

Soutěžit můžete na našem Facebooku → ZDE. Tipněte si kolik mediálních výstupů na téma „Kapr“ vyhledá náš mediální archiv za rok 2018 ke dni 18. 12. 2018 v 11:00 dopoledne a vyhrajte monitoring médií na 3 měsíce zdarma!

Malou nápovědu naleznete na grafu níže:

Facebook-soutěž-o-monitoring-na-3-měsíce-zdarma.png

POZOR: soutěž se vztahuje pouze na nový monitoring médií a nedá se uplatnit jako sleva na monitoring pro stávající klienty. Podrobná pravidla soutěže si pročtěte zde.

Držíme palce vašim kapřím tipům! Hodně štěstí.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!