Monitoring pro Eurofound: NEWTON Media získává další novou zakázku

eurofound blog
NEWTON Media uspěla v dalším mezinárodním tendru a stává se partnerem další evropské instituce - Evropské nadace pro zlepšení životních a pracovních podmínek (Eurofound).

Máme radost, že se můžeme podělit o další úspěch na mezinárodní scéně. NEWTON Media uspěla ve výběrovém řízení a stává se oficiálním partnerem Evropské nadace pro zlepšení životních a pracovních podmínek (Eurofound).

Eurofound je agentura Evropské unie, jejímž posláním je poskytovat odborné poznatky a data pro tvorbu politik v oblasti zaměstnanosti, pracovních podmínek a sociální politiky. Tato instituce se dlouhodobě věnuje rozsáhlému výzkumu, jehož cílem je zlepšovat každodenní život evropských občanů.

Naše spolupráce bude zaměřena na monitoring restrukturalizačních událostí v celé Evropské unii a Norsku. NEWTON Media bude průběžně analyzovat různé digitální zdroje z těchto zemí a identifikovat významné případy restrukturalizací, které mají dopad na evropský trh práce. U vybraných případů připravíme anotace v angličtině, na jejichž základě Eurofound rozhodne, zda je zařadí do své databáze evropského monitoru restrukturalizace (ERM).

Těší nás, že můžeme svými službami přispět k důležitému evropskému výzkumu v oblasti zaměstnanosti a být součástí iniciativ, které mají reálný dopad na utváření pracovních podmínek v Evropě.

„Na tuto zakázku se velmi těšíme. Vnímáme ji jako významnou profesní výzvu, která potvrzuje naši odbornost v oblasti mezinárodního monitoringu,“ říká BID manažerka Hana Jůzová NEWTON Media a dodává: Díky našim pokročilým technologiím dokážeme zpracovat obrovské množství zahraničních dat a vytřídit z nich pouze ta nejrelevantnější. Eurofound tedy získá informace o skutečně zásadních restrukturalizačních událostech, které splňují přísná kritéria – samozřejmě za dohledu našeho skvělého editorial týmu.

Mezi klienty NEWTON Media na úrovni institucí EU aktuálně patří například:  Evropská komise, Evropská agentura pro životní prostředí (EEA), Agentura pro spolupráci energetických regulačních orgánů (ACER), Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA), Evropský institut pro rovnost žen a mužů (EIGE) nebo nedávno obnovená spolupráceEvropským  střediskem pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

Věříme, že budeme pro Eurofound spolehlivým partnerem na příští 4 roky a splníme jejich očekávání.

Máte také zájem o zahraniční monitoring?

Neváhejte nás kontaktovat a přidejte se k řadě spokojených klientů, pro které sledujeme zahraniční dění.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!