Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

trendy
Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

V obsahovém marketingu vyhrává ten, kdo dokáže v reálném čase nabídnout řešení na problém, který potenciální zákazníky právě začíná trápit. Víte, že Vám s tímto může pomoci funkce Alerty, kterou najdete v naší aplikaci NewtonOne nové generace 

Alerty zachycují neobvyklé výkyvy v počtu zmínek u sledovaného tématu nebo entity. Když počet zmínek přesáhne Vámi stanovenou hranici, Alerty Vás jednoduše upozorní na to, že právě zachytily začátek trendující události nebo zprávy a Vy tak máte dostatek času zareagovat a získat tak náskok před konkurencí.

Získejte vhled do nadcházejících trendů díky funkci Alerty

Vaše komunikace vůči cílovým skupinám by měla pracovat s jasně danou obsahovou strategií. Vždy by ale měl být zachován i prostor pro improvizaci podle toho, co se na trhu aktuálně děje.  

Představme si na chvíli, že Vaše firma podniká v oblasti IT. Tím, že používáte NewtonOne nové generace pro monitoring médií, jste už podnikli kroky k tomu, abyste byli neustále v obraze.     

Můžete jít ale ještě dál. V záložce Alerty si můžete nastavit upozornění na nadstandardní počty zmínek například u tématu „IT zabezpečení“ nebo třeba „aktualizace softwaru“. V případě, že toto téma začne neobvykle trendovat, dostanete ihned upozornění na email nebo do aplikace. Nastavení je přitom velmi jednoduché a intuitivní, jak popisujeme v příručce. 

Jak nastavit Alerty

Vyjděte z krize jako vítěz

Vraťme se ale zpátky k naší modelové situaci. Vaše IT firma používá monitoring médií a správně si nastavila Alerty na zmíněná témata. Během nedávného celosvětového výpadku IT systémů jste tak byli jako jedni z prvních pomocí notifikace v naší aplikaci upozorněni na to, že se v této oblasti děje něco velmi neobvyklého. Měli jste tak dostatek času získat více informací, shromáždit dostupná data a vypublikovat vlastní doporučení, jak v dané situaci postupovat. Ukázali jste svým zákazníkům i široké veřejnosti svou odbornou znalost ještě předtím, než o situaci začala mluvit Vaše konkurence.

alert notifikace

Ať už chcete Alerty používat jako nástroj pro krizovou komunikaci nebo jako zdroj inspirace pro ten nejaktuálnější obsah, v obou případech tím budujete povědomí o Vaší značce. My Vám s tím rádi pomůžeme.

 

Stačí se nám ozvat na email help@newtonmedia.cz pro více informací.  

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!