Vosí hnízda nebo včelí úly?

cukrovi finalLI

Pro rozsouzení odvěkého sporu jsme se podívali do našeho mediálního archivu a výsledky ukazují, že vosí hnízda před včelími úly v počtu zmínek vedou, matoucí název se ale také nezřídka komolí do podoby vosích úlů. Jedinou variantou neužívanou pro název cukroví byla včelí hnízda.

A jak je to vlastně správně?

Po pátrání jsme se dobrali závěru, že tvar cukroví nejvíce odpovídá takzvané košnici, tedy staré, dnes už spíš dekorační podobě včelího úlu. Přírodní vosí hnízdo naopak příliš chutně nevypadá a k jeho podobě můžete dospět zřejmě jen s velmi nepovedenou várkou cukroví.

Ať už se při třetím adventním víkendu pustíte do přípravy jakékoli varianty sladkých hmyzích pochutin, přejeme vám u toho hodně zdaru a pohodovou vánoční atmosféru.

Čtěte také

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

telefon kresba

Jdeme na to!