Vítejte v nové éře efektivního a snadného PR!

1 7

Máte problém se špatnou doručitelností tiskových zpráv? Trávíte hodiny hledáním kontaktních informací na novináře? Nebo nemůžete zacílit na ty správné? Tyto dny jsou u konce!

Představujeme vám MediaHQ – unikátní nástroj, který vám umožní mít přehled o všech svých mediálních kontaktech na jednom jediném místě. S databází více než 3000 kontaktů na české novináře a schopností neustále aktualizovat vaše kontakty, vám ušetříme čas a energii.

Náš research  tým  spravuje více než 100 tisíc datových bodů. Díky našim  speciálním vnitřním postupům navíc máte jistotu, že vaše kontakty budou vždy aktuální a validované.

Změnil novinář své kontaktní informace? Nebo dokonce přešel do jiné redakce? Díky okamžitým notifikacím to víte jako první. Veškeré informace v jeho profilu se zároveň automaticky aktualizují – díky tomu budou mít vaše tiskové zprávy doručitelnost až 97 %, což nikdo z konkurence nemůže garantovat.

Chcete oslovit pouze novináře v určité lokalitě, redakci nebo věnující se určitému tématu? Naše vyhledávací funkce a třístupňový filtr vám umožňují třídit a oslovovat relevantní kontakty, takže svou tiskovou zprávu můžete zaslat pouze novinářům, kteří ji s nadšením uvítají. 

Chcete si výhody a funkce MediaHQ vyzkoušet na vlastní kůži? Vyplňte kontaktní formulář a my vám provedeme celým procesem: https://mediahq.newtonmedia.cz/demo

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!