Víte o všem? Ovšem! Monitoring inzerce a reklamy

times square 336508 640

PRAHA, 6. dubna 2010 – Společnost NEWTON Media, a. s., největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, představila svým klientům novinku – Monitoring inzerce a reklamy, který v internetovém prostředí poskytuje výběry inzertních článků na dohodnutá témata.

„Monitoring inzerce a reklamy je řešením pro všechny, kteří chtějí mít přehled jak o svých reklamních kampaních, tak i o kampaních konkurence; zajímá je vizuální podoba inzerátů. Může se stát významnou doplňkovou službou pro mediální agentury a politické strany při květnových parlamentních volbách,“ dodává Iva Mrázová, produktový specialista NEWTON Media.

Inzertní články vybrané z tištěných zdrojů na dohodnutá témata jsou uživateli poskytovány prostřednictvím webového rozhraní. Pro pohodlnou práci s daty potřebuje pouze připojení k Internetu a znalost přístupového jména a hesla. Jinou formou výstupu je přehled v excelu s proklikem na náhled kreativy (skutečná podoba inzertního příspěvku) nebo dokument ve formátu PDF.

„Pro vyhodnocení reálného dopadu mediální komunikace vytváří oddělení mediálních analýz sofistikované analýzy, které poskytnou detailní srovnání spontánní a inzertní medializace, porovnají vlastní medializaci s publicitou konkurence, upozorní klienta na tematické zaměření příspěvků a jejich rozmístění do jednotlivých skupin médií,“ doplnila vedoucí oddělení mediačních analýz Věra Čarná.

„Hlavní výhodou Monitoringu inzerce a reklamy v internetovém prostředí je zejména dostupnost dat bez ohledu na to, zda jste na cestách či v kanceláři. Uživatelsky příjemné prostředí umožňuje pohodlnou práci a jednoduchou orientaci ve výstupech. Nedílnou součástí je samozřejmě možnost snadného exportu inzertních článků, zvýraznění klíčových slov v motivu inzerce, vícejazyčné ovládání (česky, anglicky, slovensky), využití možnosti filtrování. Tato forma výstupu je oblíbená a zároveň finančně výhodná,“ zakončila Iva Mrázová.

Monitoring inzerce a reklamy umožní firmám, politickým stranám a marketingovým oddělením sledovat úspěšnost svých a konkurenčních reklamních aktivit, reagovat na případné neúspěchy a poskytne jim hodnotné podklady pro strategické plánování. 

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a. s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

blog lidri
Blog

„Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?

Podcasty se během posledních několika let staly nejen zdrojem zábavy, ale i významným komunikačním kanálem, který formuje veřejnou debatu. Podle některých komentátorů dokonce podcasty ovlivnily i průběh amerických prezidentských voleb. Označení „doba podcastová“ tak nezní přehnaně.

panelová debata
Blog

Mediální obraz vzdělávání: srovnatelné s automobilovým průmyslem, dvojnásobek oproti energetice

10. září 2025 se v pražském AFI City Tower uskutečnila konference „Inovace a inspirace ve vzdělávání“, kterou pořádala Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR). Setkání přineslo inspirativní pohledy na to, jak firmy, neziskové organizace a další aktéři posouvají kvalitu vzdělávání v Česku – od školních lavic až po celoživotní učení.

pr_brunch_f2
Blog

26. PR Brunch v ČTK: Specialisté diskutovali AI i měření komunikace

Jak se mění role public relations v době umělé inteligence? A jak přistupovat k měření dopadu komunikace ve světě, kde se důvěra stává vzácnou měnou? Tyto i další otázky rezonovaly na 26. PR Brunchi, který se uskutečnil 4. září v PressCentru České tiskové kanceláře. Akci pořádala agentura PRAM Consulting společně s NEWTON Media a ČTK.

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

telefon kresba

Jdeme na to!