Víte o všem? Ovšem! Monitoring inzerce a reklamy

times square 336508 640

PRAHA, 6. dubna 2010 – Společnost NEWTON Media, a. s., největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, představila svým klientům novinku – Monitoring inzerce a reklamy, který v internetovém prostředí poskytuje výběry inzertních článků na dohodnutá témata.

„Monitoring inzerce a reklamy je řešením pro všechny, kteří chtějí mít přehled jak o svých reklamních kampaních, tak i o kampaních konkurence; zajímá je vizuální podoba inzerátů. Může se stát významnou doplňkovou službou pro mediální agentury a politické strany při květnových parlamentních volbách,“ dodává Iva Mrázová, produktový specialista NEWTON Media.

Inzertní články vybrané z tištěných zdrojů na dohodnutá témata jsou uživateli poskytovány prostřednictvím webového rozhraní. Pro pohodlnou práci s daty potřebuje pouze připojení k Internetu a znalost přístupového jména a hesla. Jinou formou výstupu je přehled v excelu s proklikem na náhled kreativy (skutečná podoba inzertního příspěvku) nebo dokument ve formátu PDF.

„Pro vyhodnocení reálného dopadu mediální komunikace vytváří oddělení mediálních analýz sofistikované analýzy, které poskytnou detailní srovnání spontánní a inzertní medializace, porovnají vlastní medializaci s publicitou konkurence, upozorní klienta na tematické zaměření příspěvků a jejich rozmístění do jednotlivých skupin médií,“ doplnila vedoucí oddělení mediačních analýz Věra Čarná.

„Hlavní výhodou Monitoringu inzerce a reklamy v internetovém prostředí je zejména dostupnost dat bez ohledu na to, zda jste na cestách či v kanceláři. Uživatelsky příjemné prostředí umožňuje pohodlnou práci a jednoduchou orientaci ve výstupech. Nedílnou součástí je samozřejmě možnost snadného exportu inzertních článků, zvýraznění klíčových slov v motivu inzerce, vícejazyčné ovládání (česky, anglicky, slovensky), využití možnosti filtrování. Tato forma výstupu je oblíbená a zároveň finančně výhodná,“ zakončila Iva Mrázová.

Monitoring inzerce a reklamy umožní firmám, politickým stranám a marketingovým oddělením sledovat úspěšnost svých a konkurenčních reklamních aktivit, reagovat na případné neúspěchy a poskytne jim hodnotné podklady pro strategické plánování. 

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a. s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!