Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

obrázek (21)
Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

Jedním z nich je bezesporu monitoring médií. Díky monitoringu získáte neustálý přehled o tom, co se o vaší nemocnici, tématech nebo odbornících píše v médiích, na sociálních sítích nebo co zaznívápodcastech. Inovativní nástroj, který takový nepřetržitý monitoring nabízí, je aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace. Jak může monitoring médií usnadnit práci nemocnicím a zajistit, že budou vždy o krok napřed?  

Monitoring médií: sledujte zmínky v reálném čase

S nástrojem pro každodenní správu médií sledujete jen ty zprávy, které jsou pro vás důležité, a to bez nutnosti procházet stovky zpráv manuálně. Vše dostanete pohodlně přímo do vašeho emailu v rámci přehledného reportu, navíc včetně AI shrnutí vámi vybraných témat od zdravotnictví, farmaceutického průmyslu, až po využití umělé inteligence v medicíně. Záleží na tom, jaká oblast vás zajímá.

Reputační management snadno a rychle

I ta nejlepší zdravotnická zařízení se občas ocitnou v nepříjemné situaci. V takovém případě je nutné reagovat rychle a co nejvíce minimalizovat dopad na reputaci nemocnice a důvěru veřejnosti.

obrázek (29)

 NewtonOne nové generace okamžitě zachytí i negativní zprávy v médiích a na veřejných sociálních sítích, což vám umožní být okamžitě v obraze a ihned reagovat 

Nástroj krizové komunikace

Stejně tak se monitoring mediálních zmínek osvědčí v případě náhlých epidemií nebo jiných neočekávaných událostí. V případě takových krizových situací využijete v aplikaci NewtonOne NG funkci Alerty, ta totiž slouží jako systém včasného varování. Jednoduše si nastavíte, jaká klíčová slova a témata mají být sledována, a v případě nenadálého nárůstu mediálních zmínek budete ihned upozorněni na to, že se děje něco neočekávaného, a budete připraveni situaci efektivně řešit. 

Upozornění na legislativní změny

Naše samostatná služba Legislativní alert vyhledává novinky v legislativním procesu v České republice v celé řadě oblastí včetně lékové politiky. Monitoruje přitom celou řadu relevantních zdrojů, od webových portálů po přepisy jednání Poslanecké sněmovny, takže výsledný souhrn obsahuje vždy ty nejaktuálnější a nejdůležitější informace. Budete tak vždy v obraze ohledně nejnovějšího zákonodárství ve zdravotnictví, a to bez potřeb vyhledávat novinky manuálně.    

AI asistent ušetří čas a analyzuje data za vás

Analyzujete větší množství dat ručně? Už nemusíte. V loňském roce jsme jako první na českém trhu představili inovativní novinku – AI asistenta Isaac, okamžitě provede prvotní analýzu vybraného obsahu. Vámi vybrané zprávy na jedno kliknutí vyhodnotí a poskytne vám přehled klíčových zjištění včetně tónu komunikace. Isaac je ideální pomocník pro rychlou orientaci ve velkém množství mediálních výstupů.  

isaac zdrav
Mediální archiv s historií od roku 1990

V rámci aplikace NewtonOne nové generace máte k dispozici mediální archiv, který patří mezi ty nejobsáhlejší ve střední Evropě a sahá až do roku 1990. Obsahuje tak ohromné množství zpráv napříč všemi médii, ať už se jedná o celostátní i regionální tisk, přepisy televizních a rozhlasových vysílání nebo třeba online média. Vyhledávat můžete libovolná klíčová slova, i ta mimo vámi nastavený monitoring médií.  

mockup mobil
Analytické reporty pro hlubší porozumění

Monitoring médií je skvělý způsob, jak udržet krok s tím, co se aktuálně děje v mediálním prostředí. Pokud ale chcete získat hlubší vhled do mediálních dat a lépe porozumět určité problematice, pak je důležité monitoring pravidelně doplňovat i o analytické reporty, ať už se jedná o přehledně zpracované analýzy trendů, sentimentu nebo dopadu mediálních výstupů.  

Pokročilá filtrace obsahu ve vyhledávání

Čím přesnější dotaz zadáte, tím lepší výsledky dostanete. Pole vyhledávání v aplikaci NewtonOne nové generace nabízí pokročilou funkci filtrace obsahu, pomocí které můžete rozlišovat mezi různými typy médií a zdrojů.

 Zadaný dotaz můžete dále zpřesnit uvedením jména pouze určitého autora nebo autorů. Vyhledáváním s pomocí logických operátorů, docílíte toho, že se vám ve výsledcích zobrazí co nejrelevantnější výstupy.  

 Chcete se dozvědět více o tom, jak můžete i ve vaší nemocnici využít mediální služby od NEWTON Media?

Vyzkoušejte zkušební monitoring zdarma. Rádi zodpovíme vaše dotazy na help@newtonmedia.eu 

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!