Společnost NEWTON Technologies získala první místo v soutěži Czech Contact Center Award

Nástroj NEWTON Speech Analytics (NSA) společnosti NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Řešení vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace. Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala 22. listopadu 2017 v Praze.

Vítězný projekt NSA výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu. Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru. Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.

NEWTON Technologies, a. s., je česká společnosti, která se již 10 let specializuje na řešení využívající automatické rozpoznávání řeči a další hlasové technologie se zaměřením na slovanské jazyky. In-house technologie je vyvíjena společně s Technickou univerzitou v Liberci. Na základě spolupráce se sesterskou firmou NEWTON Media, a. s., leaderem monitoringu medií na českém trhu, dochází k pravidelnému upgradu slovníků vzhledem k aktuálnímu dění.

NEWTON Speech Analytics je řešení pro call centra, umožňující pomocí STT technologie převod audio nahrávek do textové podoby a to napříč různými jazyky pro rozpoznávání. Pomocí webového portálu jsou výsledky přepisů demonstrovány společně s nalezenými dotazy a dalšími analýzami. Uživatel má možnost full textového vyhledávání v přepisech hovorů, kontroly nalezených předdefinovaných dotazů, může zde nahrávky hodnotit, nebo sledovat analýzy nad těmito daty.

Čtěte také

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

telefon kresba

Jdeme na to!