Společnost NEWTON Technologies získala první místo v soutěži Czech Contact Center Award

Nástroj NEWTON Speech Analytics (NSA) společnosti NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Řešení vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace. Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala 22. listopadu 2017 v Praze.

Vítězný projekt NSA výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu. Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru. Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.

NEWTON Technologies, a. s., je česká společnosti, která se již 10 let specializuje na řešení využívající automatické rozpoznávání řeči a další hlasové technologie se zaměřením na slovanské jazyky. In-house technologie je vyvíjena společně s Technickou univerzitou v Liberci. Na základě spolupráce se sesterskou firmou NEWTON Media, a. s., leaderem monitoringu medií na českém trhu, dochází k pravidelnému upgradu slovníků vzhledem k aktuálnímu dění.

NEWTON Speech Analytics je řešení pro call centra, umožňující pomocí STT technologie převod audio nahrávek do textové podoby a to napříč různými jazyky pro rozpoznávání. Pomocí webového portálu jsou výsledky přepisů demonstrovány společně s nalezenými dotazy a dalšími analýzami. Uživatel má možnost full textového vyhledávání v přepisech hovorů, kontroly nalezených předdefinovaných dotazů, může zde nahrávky hodnotit, nebo sledovat analýzy nad těmito daty.

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

telefon kresba

Jdeme na to!