Společně jsme nahlédli na influencer marketing ze 3 různých perspektiv

Infuencer

Ve středu 21. listopadu se od 17 hodin konala ve Studiu Centra současného umění DOX akce 3 perspektivy influencer marketingu. Během dvou hodin jsme kriticky prozkoumali mediální, reklamní i analytickou perspektivu jedné ze současných velmi diskutovaných strategií marketingu, které využívají start-upy i korporace. Přečtěte si, co nejzajímavějšího zaznělo, nebo se rovnou podívejte na celý záznam akce.

Influencer marketing, neboli komunikaci prostřednictvím vlivných uživatelů (influencerů), kteří dokáží s využitím vlastního obsahu, svých vazeb a velikosti svého publika ovlivnit chování dalších uživatelů na internetu, ze své perspektivy představili:

  • Andrea Hurychová, YouTube expertka, zakladatelka digitální agentury WeDigital zaměřené na online video a influencer marketing, se podělí o tipy, jak spolupracovat s influencery
  • Jan Felt, CEO a hlavní analytik a konzultant, CyberFootprint, prozradí jaké kanály použít k maximální výtěžnosti vložených finančních prostředků
  • Alena Zachová, vedoucí týmu sociálních médií, NEWTON Media, ukáže, jak vyhodnocovat dopad kampaně v sociálních médiích

Akcí provedla moderátorka, konzultantka a producentka Pavlína Kvapilová.

Podívejte se na celý záznam z akce a zjistěte, zda je influencer marketing jen bublina, která brzy splaskne, cílí jen na mladé publikum nebo na co si dát pozor při výběru vhodného influencera. Záznam si můžete přehřát zde.

Čtěte také

PF2026 CZ
Blog

Přejeme krásné Vánoce

Vánoce jsou ideální chvílí zpomalit a ohlédnout se za uplynulým rokem.
Děkujeme, že jste byli jeho součástí,
a přejeme Vám krásné a klidné svátky.

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

telefon kresba

Jdeme na to!