S MediaHQ dokáže každý připravit tiskovku!

1 1

MediaHQ – to je unikátní nástroj pro distribuci tiskových zpráv, s vlastní databází přes 3000 kontaktů na novináře, který jsme vám přivezli až z dalekého Irska.

Jste PR agentura? Posíláte tiskové zprávy? Komunikujete často s médii? Nebo by se vám pro vaši práci hodila pěkně tučná databáze validovaných a pravidelně aktualizovaných kontaktů na novináře?

Ať už vaše odpověď jakákoliv, funkce MediaHQ vám ušetří spoustu času a starostí. Jdeme se na ně společně podívat?

Databáze relevantních kontaktů

Přešel novinář z jedné redakce do druhé? Nebo si snad změnil e-mail a vy ho teď nemůžete kontaktovat? Už žádné stresy. MediaHQ totiž všechno hlídá za vás. Dává vám k dispozici databázi s více než 3000 kontakty, vše validované a pravidelně aktualizované. Navíc se každým dnem rozrůstá.

Nástroj na rozesílání tiskových zpráv

Víte jak snadné je odeslat e-mail? Že ano? Posílání tiskovek přes MediaHQ je úplně stejná hračka! Vložíte text, přidáte přílohu, zvolíte okruhy novinářů, kterým chcete tiskovku zaslat a zpráva může do světa. Nebo klidně nemusí. Využijte plánovaného odeslání a tiskovky se automaticky ve zvolený čas odešlou za vás.

Vysoce zaměřené media listy

Chcete tiskovku odeslat jen novinářům, kteří píšou o politice? Nebo snad přímo celé redakci konkrétních novin? Díky vysoce zaměřením media listům můžete tiskovku odeslat do rukou přesně těm správným lidem. Naše filtry jsou až třístupňové, takže umožňují naprosto přesné zacílení. Do štítkům si můžete vytvořit media listy na míru svým tématům nebo kampaním, při odesílání pak  stačí daný štítek jen zakliknout. A je hotovo.

Databáze vlastních kontaktů

Že chcete mít v databázi i vlastní kontakty? V pořádku!  Lehce si je můžete importovat přímo z Excelu na jedno kliknutí nebo je vložíte ručně. A pokud budete chtít, MediaHQ se o ně bude starat stejně, jako o celou databázi. Vaše kontakty tak budou vždy aktuální a to bez starostí a času navíc.

Analýza efektivity a přehledné reporty

Zajímá vás, jaká je celková míra doručení, proklikovost nebo snad počty odhlášení? V MediaHQ máte vše přehledně v jednom jediném souhrnu. Stáhněte si report ve formátu PDF a poskytněte své výsledky kolegům nebo klientům. Analýza výkonnosti vám také pomůže rozhodnout, jaký je ideální čas pro naplánování dalšího odeslání nebo vám jednoduše ukáže, kterým zprávám se dařilo nejlépe.

Nevěříte? Tak proč si všechny tyhle výhody nevyzkoušet na vlastní kůži?  Stačí zanechat komentář “chci demo” nebo nás kontaktovat formulář (https://mediahq.newtonmedia.cz/demo) a náš tým vás  provede celým procesem. Zaujaly vás funkce MediaHQ a chtěli byste je znát více do hloubky? Zůstaňte s námi a my vám je postupně všechny, hezky jednu po druhé, představíme.

Čtěte také

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

telefon kresba

Jdeme na to!